γαϊτανακι

Καλωσήρθες Απρίλη

3 Σχόλια

Άαααανοιξη !!!!!!! και πολύ μου άρεσε που το Πάσχα μας ήρθε νωρίς φέτος και ας μας έκατσε ο κουραμπιές στο στόμα! Φέτος θα προλάβουμε να βγάλουμε τα καλοκαιρινά, να μαζέψουμε τα χαλιά και να σκεφτούμε τι θα κάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές με την ησυχία μας ! Μα πάνω απ’όλα θα χαρούμε την Άνοιξη που τόσο της αξίζει! Είναι από τις πιο αγαπημένες μου εποχές! Ας βάλουμε λοιπόν στόχους για αυτή την χρωματιστή εποχή! Εγώ υπόσχομαι ότι ενάντια στο στρες της εποχής θα:

  • Κάνω τουλάχιστον 2 πικ-νικ με φίλους και ακόμα περισσότερα με τον άντρα μου και το μωράκι μας! Τι; στην Αθήνα; Ναι στην Αθήνα! Η αλήθεια είναι πως ο άντρας μου είναι πολύ των πικνίκ και τόσο καιρό που είμαστε μαζί καλο-έμαθα κι εγώ. Πρέπει να ανακαλύψουμε τα όμορφα πράσινα και μπλε σημεία της Αττικής ! Περιμένω και τις προτάσεις σας !
  • Φτιάξω την βεράντα μας. Θα την κάνω καταπράσινη!
  • Θα τελειώσω αυτό το βιβλίο που ξεκίνησα. Το βλέπω δίπλα μου κάθε πρωί και το ζηλεύω…γιατι οι σελίδες του πρέπει να κρύβουν πολύ έντονα συναισθήματα…νέες σκέψεις, αγάπες, αγωνίες και ένα τέλος με την ικανοποίηση που αυτό φέρνει όταν διαβάζεις την τελευταία σελίδα. Πριν γίνω μαμά διάβαζα παντού. Στο μετρό, στο διάλλειμά μου, έστω και μια σελίδα. Αυτή την ικανότητα να ξαναβουτάω στο βιβλίο μου δεν την έχω πια. Περιμένω να μου έρθει από μόνη της αλλά μάλλον θέλει προσκλητήριο!
  • Θα αγοράσω την ραπτομηχανή που φλερτάρω εδώ και καιρό…….αχ μακάρι!
  • Θα αρχίσω να γράφω τις ιδέες μου στο sketchbook μου! Και πάλι ένα σπόρ που έκανα πριν έρθουμε μόνιμα Ελλάδα και πρέπει να ανακτήσω!

ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! ! !

Η φωτό είναι από τη μικρή ηρωίδα Νίνα. Φτιαχμένη από μαλλί και βαμβάκι έχει κερδίσει τη θέση της σε διάφορα εξώφυλλα. Για περισσότερα επισκεφτείτε το blog της:

http://www.ninatheotherlittlethings.blogspot.com/

Written by gaitanaki (eliza)

Απρίλιος 9, 2010 στις 1:29 μμ

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Teleio to blog sou, sygxaritiriaaaa!!!
    Dyo pragmatakia:
    1. Mi niw8eis asxima pou koitazeis to biblio sou alla den t’ aggizeis, skepsou yparxoun k xeirotera. Egw p.x., oute Cosmopolitan pia…
    2. Prassinades, piges, koipous, louloudakia, padiades, bouna, 8alassa k lagadia gia pic nic exoun k ta kontina nisia tis Attikis glykeia mou, gia kopiaste stin Andro!! Fetos de mou ti glitonete..
    3. Raptomixani exw edw k 3 xronia, ap’ to gamo mou. Oute ti kanei den 3erw.. 8a mou ma8eis?? Gia na epimeneis na 8eleis na agoraseis, kati perissotero 8a 3ereis..

    Filia polla glyka!
    8a ta leme………..

    Gely

    Απρίλιος 12, 2010 at 2:14 μμ

    • Ντάρλινγκ, ούτε Cosmo? πωπώ…!
      όσο για τη μηχανή μου φαίνεται θα έρθω και θα περάσουμε όλο το Σαββατοκύριακο εμείς να προσπαθούμε να ράψουμε και οι άντρες να κουνάνε το κεφάλι τους! χαχαχααααααααα
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ! ! !

      gaitanaki

      Απρίλιος 15, 2010 at 1:08 μμ

  2. […] της Άνοιξης και του ενθουσιασμού που μου έχει φέρει (διάβασε περισσότερα εδώ) αποφάσισα να ξεκινήσω να δημοσιεύω κάποια μέρη που […]


Σχολιάστε

