γαϊτανακι

Οικολογικές πάνες

7 Σχόλια

Θέλω πολύ να θίξω το θέμα μωρό και πάνες σήμερα αφού πέρασα μια δύσκολη εβδομάδα παλεύοντας την κοκκινίλα στον ποπό του μωρού μου. Κρέμες, πλυσίματα και άλλαγμα όσο πιο συχνά γίνεται έκαναν την οικολογική μου συνείδηση να εναντιώνεται στον αριθμό των πάνων που γεμίζουν τα σκουπίδια του σπιτιού μας!

Εσείς το ξέρετε πως οι υφασμάτινες πάνες έχουν επανέλθει στην αγορά μετά από τόσα χρόνια και μάλιστα πολύ πιο design-ατες από αυτές των γιαγιάδων μας ; !

Γιατί να χρησιμοποιήσω υφασμάτινες πάνες; Γιατί όπως εξηγεί και το άρθρο εδώ στα Αγγλικά είναι υφασμάτινες 100%, δεν περιέχουν ίχνος πλαστικού ή κόλλας άρα και προκαλούν λιγότερους ερεθισμούς στο δερματάκι του μωρού, είναι πλενόμενες, δηλαδή δεν πρόκειται να καταλήξουν θαμμένες σε κάποια χωματερή και είναι και πολύ πιο οικονομικές από τις συνθετικές.

Η αλήθεια είναι πως όταν μίλησα με φίλες μαμάδες στην Αγγλία όπου οι υφασμάτινες πάνες είναι ευρέως διαδεδομένες, πολλές από αυτές μου είπαν πως χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό και των δύο. Άλλες μου είπαν πως χρησιμοποιούν υφασμάτινες την ημέρα και μίας χρήσης το βράδυ και άλλες μου είπαν πως για ταξίδια και μέρες με πολλές μετακινήσεις έχουν και κάποιες πάνες μίας χρήσης μαζί τους. Παρόλαυτά, είναι ένα βήμα προς μια πιο οικολογική επιλογή.

Εκεί που θέλω να εστιάσω όμως είναι ότι οι πάνες αυτές κυκλοφορούν πια ΚΑΙ στην Ελλάδα! Κορίτσια, νομίζω δεν υπάρχει άλλη δικαιολογία! Εγώ τις βρήκα στο www.ecofamily.gr.  Επίσης πολύ οργανωμένο ελληνικό site είναι το www.clothdiaperservice.blogspot.com που δίνει πολλές πληροφορίες για το ποιόν τύπο να διαλέξουμε και πώς λειτουργούν.

7 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Foveri idea, katapliktiko! ALLA POS TIS PLENIS MOU LES???? Prepi na ine poly disaresti diadikasia..

    Tania

    Απρίλιος 16, 2010 at 1:31 μμ

    • Στο πλυντήριο. Πετάς τα πολλά πολλά στα σκουπίδια και μετά πλυντήριο. Οι περισσότερες πάνες που πετάμε εμείς είναι απο ούρα. Ο δικός μου π.χ. σε αυτή τη φάση κάνει κακά του το πολύ 2 φορές την ημέρα (όταν είναι καλά και όχι τώρα που ήταν αρρωστούλης). Έχει περάσει και φάση που τα κάνει 1 φορά στις 2-3 μέρες. Είναι κρίμα πραγματικά τόσες πάνες για πέταμα…. ασε που «ανάβει». Θέλω να το δοκιμάσω….

      gaitanaki

      Απρίλιος 16, 2010 at 1:44 μμ

  2. Χαίρομαι πάντα να διαβάζω για μαμάδες που ανακαλύπτουν τις υφασμάτινες πάνες και τα πλεονεκτήματά τους! Καλή συνέχεια 😉

    popelix

    Απρίλιος 18, 2010 at 11:01 πμ

  3. Ευχαριστώ Popelix, δηλαδή, τις έχεις δοκιμάσει? Την Παρασκευή άκανα την πρώτη μου παραγγελία! Θα σας πω εντυπώσεις……..!

    gaitanaki

    Απρίλιος 18, 2010 at 4:44 μμ

  4. Νομίζω ότι μπορώ να εισπράξω τα εύσημα για το clothdiaperservice και να σου προτείνω να μελετήσεις και την ιστοσελίδα http://www.letsgocloth.gr.
    Φαντάστηκα ότι οι συστάσεις ήταν περιττές βλέποντας το λογαριασμό μου στο blogger:

    http://www.blogger.com/profile/06881882086740930294

    Περιμένω απορίες στο askaquestion@letsgocloth.gr

    🙂

    popelix

    Απρίλιος 18, 2010 at 6:27 μμ

    • κοπέλα μου, εσύ έχεις κάνει πολύ δουλειά ! μπράβο! χαίρομαι που σε γνωρίζω. Εγώ είμαι πολύ καινούρια με την όλη ιδέα του blogging. Να σου πώ την αλήθεια δεν ξέρω που θα με βγάλει. Προς το παρόν καλά πάμε. Ερωτήσεις έχω πολλές και μπορεί να σε ενοχλήσω κάποια στιγμή. Προς το παρόν θα κοιτάξω τα blog σου!
      Καληνύχτα!

      gaitanaki

      Απρίλιος 18, 2010 at 8:01 μμ

  5. Ναι… ειναι πολύ ωραίο να μπορούσαμε να το εφαρμόσουμε πλέον όλες οι μαμάδες.
    Δες και εδώ…

    http://etsoka.wordpress.com/2010/04/12/1-diaper-needs-250-500-years-oh-my-god/

    hoolaboola

    Απρίλιος 30, 2010 at 8:46 πμ


Σχολιάστε

