γαϊτανακι

γιατί τα μωράκια πάνε παντού και με όλα!

3 Σχόλια

Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω σύγχρονες Ελληνίδες να δημιουργούν! Ένας από τους λόγους που έφτιαξα αυτό το blog είναι για να λειτουργήσει και σαν μια πηγή εύρεσης ελληνίδων δημιουργών ! Γιατι ενώ είμαι σίγουρη πως οι Ελληνίδες είμαστε χρυσοχέρες, δεν νομίζω ότι το έχουμε αναδείξει διαδικτιακά όσο θα έπρεπε.

Το «Αστεράκι» στο ιστολόγιο του έχει κάνει πολύ καλή δουλειά ! Μέσα από την ιστοσελίδα της μπορούμε να αγοράσουμε πανέμορφους μάρσιπους, αλλά δεν σταματάει εκεί! Μας δείχνει πως να τους φτιάξουμε, μας εξηγεί για τους διαφορετικούς τύπους και απαντάει σε πολλές από τις ανησυχίες μας.

Δανείζομαι μια από τις τελευταίες της ανάρτησεις στο blog της γιατί είναι πραγματικά σαν να την εχω γράψει εγώ! Και επειδή πολλές από τις φίλες μου είναι τώρα έγκυες, ελπίζω όταν με το καλό έρθουν τα ζουζουνάκια σας να μην φοβηθείτε τον μπαμπούλα των 40 ημέρων! Πάρτε το μωράκι σας αγκαλίτσα και ζήστε τις ομορφιές της καθημερινότητας!

«Αστεράκι», εγώ είχα μάρσιπο εμπορίου. Η αλήθεια είναι πως δεν με βόλεψε πολύ. Είχα ψάξει να βρώ ring sling αλλά δεν τα κατάφερα. Στο επόμενο μωράκι θα φτιάξω 2-3 να αλλάζω και σύμφωνα με τα ρούχα μου…… 😉

«Με νεογέννητο μωρό ….πού να πας;

«Αυτή τη «δυσκολία» («μα πού να έρθω με το μωρό»;) την ακούω πολύ συχνά τώρα τελευταία, καθώς έχω πολλές φίλες που γέννησαν πριν από λίγο καιρό (το πρώτο ή το δεύτερο μωράκι τους). Κάποιες σταμάτησαν να βγαίνουν, σταμάτησαν να πηγαίνουν βόλτα το μεγάλο παιδί, σταμάτησαν να συμμετέχουν σε «γιορτές» και … κλείστηκαν στο σπίτι με το μωρό για μήνες. Και αν αυτό γίνεται γιατί χρειάζονται το χρόνο να είναι μόνες τους, το καταλαβαίνω. Αν γίνεται γιατί νιώθουν ότι «τις περιορίζει» το μωρό, στενοχωριέμαι. Ειδικά όταν μου λένε ότι έχουν την ανάγκη να «πάρουν λίγο αέρα» και αναζητούν τρόπους για να το καταφέρουν με το μωρό, κάνουν την καρδιά μου να σφίγγεται. (Γι’ αυτό όποτε κάνω δώρο σε μανούλα που μόλις γέννησε είναι πάντα slings).

Προσωπικά, με το νεογέννητο μωρό μου, απέφευγα τους κλειστούς χώρους, αλλά πήγαινα βόλτα (π.χ. για περπάτημα) από τις πρώτες μέρες. Μου χρειαζόταν άλλωστε κι εμένα και βοήθησε πολύ την ψυχολογία μου και τη διάθεσή μου! Δεν ήθελα να νιώθω «φυλακισμένη», ή άρρωστη, ήταν σημαντικό για μένα να νιώσω ότι κάνω ευχάριστα πράγματα με το μωρό μου και απολαμβάνω την καινούρια μου «αγάπη» στα πάντα, στις καθημερινές δουλειές, στις βόλτες, στις χαρές!   ……………………. (διαβάστε όλο το άρθρο εδώ)…»

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Πολύ χρήσιμο site το αστεράκι!! Ευχαριστώ!! Έτυχε να έχω ένα ring sling αλλά δεν ήξερα οτι μπορώ να το χρησιμοποιήσω και μετά τους 3 μήνες!!!
    ναι σαι καλά ρε Μπετάκι…

    Angela Svoronou

    Απρίλιος 21, 2010 at 11:19 πμ

  2. Γεια σου «γαϊτανάκι»! Το λάτρεψα το blog σου! Δηλώνω fan!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και σου εύχομαι όταν με το καλό το επιθυμείς να έχεις όσα μωράκια (ε… όσα slings) θέλεις! 🙂
    Καλή συνέχεια!

    Stella

    Απρίλιος 26, 2010 at 8:38 πμ

    • Ωωω.. Ευχαριστώ ! με τιμά πολύ που σου αρέσει το blog !
      Καλή συνέχεια σε όλες μας! !
      keep in touch!

      gaitanaki

      Απρίλιος 26, 2010 at 8:43 πμ


Σχολιάστε

