γαϊτανακι

παιδικές μπάλες

leave a comment »

Ο γιος μου είναι τώρα 18 μηνών και περνάει τώρα μια φάση με τις μπάλες. Όποτε βλέπει μπάλα ή οτιδήποτε άλλο που μοιάζει με μπάλα, το δείχνει και φωνάζει «πάγια μαμά, πάγια».

Τις κυνηγάει, τις κλωτσάει, τις πετάει και τις πιο μαλακιές τις δαγκώνει με απίστευτη χαρά και ηδονή! Δεν έψαξα εσκεμμένα για πατρόν μπάλας αλλά όταν το είδα μου ήρθε το προσωπάκι του στο μυαλό μου!

Σερφάρωντας στο ίντερνετ βρήκα την ιστοσελίδα «the Purle Bee» με πανέμορφες σύγχρονες ιδέες και πατρόν για διάφορα πράγματα. Πουλάνε επίσης και τα υφάσματα αλλά δεν ξέρω αν τα στέλνουν Ελλάδα αφού το μαγαζί είναι στη Νέα Υόρκη. Από εκεί λοιπόν δανείζομαι το πατρόν για τις μπάλες μου. Μου φαίνεται εύκολο και μάλλον θα τα καταφέρω και χωρίς μηχανή….ελπίζω!

Σχολιάστε

