γαϊτανακι

οικολογικές πάνες ΠΑΡΤ ΙΙ

5 Σχόλια

για τους λόγους που αναγράφονται στο ενημερωτικότατο

www.letsgocloth.gr,

στο πανέμορφο blog της η Έλενας

ΗΟΟLABOOLA

αλλά και σε άπειρες άλλες πηγές ενημέρωσης παράγγειλα κι εγώ τις πρώτες μου οικολογικές πάνες. Φτάσανε στο γραφείο και όλο χαρά τις άνοιξα, θαύμασα το πανέμορφο χρωματάκι τους (πράσινο διάλεξα!) και όλο περηφάνια τις πήγα σπίτι οπού τις έδειξα στον άντρα μου (με κοίταξε λίγο με στύλ «λες και δεν έχουμε με τι άλλο να ασχοληθούμε» αλλά έκανα πως δεν κατάλαβα) και έβαλα μπρος ολοταχώς.

Δεν έχω σκοπό να γκρινιάζω σε αυτό το μπλογκ. Δεν αντέχω την γκρίνια! Είμαι αλλεργική. Αλλά, επειδή μου αρέσει να προσπαθώ να εφαρμόζω κάποια πράγματα και όχι απλά να τα «διαφημίζω» πρέπει να σας πω τις δυσκολίες μου. Είμαι εργαζόμενη. Πώς να γίνει. Παλεύω κι εγώ αυτή τη ζυγαριά που λέγεται οικογένεια και δουλειά. Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα είναι ότι αγαπώ τη δουλειά μου. Μ’αρέσει η δημιουργία (όπως έχετε καταλάβει από το blog μου). Εκτός από τους οικονομικούς λόγους, που δυστυχώς στη σημερινή Ελλάδα είναι ένα θέμα από μόνο του, θέλω να δουλεύω αυτό που σπούδασα. Έχω αγάπη, έρωτα, χούι βρε αδερφέ! Ζορίστηκα πολύ όταν έμεινα σπίτι με το νεογέννητό μου αγοράκι. Αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο από μόνο του και ίσως ανήκει σε ένα άλλο άρθρο.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν δουλεύεις και πηγαίνεις το μωρό σου στον παιδικό σταθμό δεν μπορείς να έχεις τους επιβάλλεις να χρησιμοποιούν πλενόμενες πάνες εκεί. Μετά στο σπίτι, είπα να χρησιμοποιήσω μιας χρήσεως το βράδυ προς το παρόν. Δηλαδή μένουν 1 άντε να είναι 2 πάνες όλες κι όλες. Θέλω να πω, δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι ότι έκανα και καμιά φοβερή διαφορά στο περιβάλλον. Ούτε έχω δεί και διαφορά στη τσέπη μου αφού ακόμα αγοράζω πάνες και για τον παιδικό και για μας. Γενικά πάντως είναι πιο δύσκολο γιατί βάζεις άλλη μια δουλειά στην καθημερινότητά σου ενώ σαν εργαζόμενη μάνα απλά δεν έχεις το χρόνο. Για όσους δεν γνωρίζουν, πρέπει να τις πλένεις και να τις απλώνεις το ίδιο βράδυ και όχι όποτε σου καπνίσει.

Ίσως αν κρατάς το μωράκι στο σπίτι να είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Δεν εγκαταλείπω τα όπλα. Στο επόμενο μωράκι (όταν και αν) θα προσπαθήσω πιο ουσιαστικά και πιο συνειδητοποιημένα από την αρχή.

Προς το παρόν αφιερώνω αυτό σε όλες τις μανούλες του κόσμου. Κάντε κλικ εδώ (http://www.youtube.com/watch?v=CXgoJ0f5EsQ) βάλτε το δυνατά, παρακολουθήστε τα λόγια, και μετά ξαναβάλτε το τραγουδώντας με όλη σας τη δύναμη!

THE MOM

Κ   Α Λ   Η Π   Α Ρ   Α Σ   Κ Ε   Υ Η ……….!


ΗΟΟLABOOLAαλλά και σε άπειρες άλλες πηγές ενημέρωσης παράγγειλα κι εγώ τις πρώτες μου οικολογικές πάνες. Φτάσανε στο γραφείο και όλο χαρά τις άνοιξα, θαύμασα το πανέμορφο χρωματάκι τους (πράσινο διάλεξα!) και όλο περηφάνια τις πήγα σπίτι οπού τις έδειξα στον άντρα μου (με κοίταξε λίγο με στύλ «λες και δεν έχουμε με τι άλλο να ασχοληθούμε» αλλά έκανα πως δεν κατάλαβα) και έβαλα μπρος ολοταχώς.

Δεν έχω σκοπό να γκρινιάζω σε αυτό το μπλογκ. Δεν αντέχω την γκρίνια! Είμαι αλλεργική. Αλλά, επειδή μου αρέσει να προσπαθώ να εφαρμόζω κάποια πράγματα και όχι απλά να τα «διαφημίζω» πρέπει να σας πω τις δυσκολίες μου. Είμαι εργαζόμενη. Πώς να γίνει. Παλεύω κι εγώ αυτή τη ζυγαριά που λέγεται οικογένεια και δουλειά. Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα είναι ότι αγαπώ τη δουλειά μου. Μ’αρέσει η δημιουργία (όπως έχετε καταλάβει από το blog μου). Εκτός από τους οικονομικούς λόγους, που δυστυχώς στη σημερινή Ελλάδα είναι ένα θέμα από μόνο του, θέλω να δουλεύω αυτό που σπούδασα. Έχω αγάπη, έρωτα, χούι! Ζορίστηκα πολύ όταν έμεινα σπίτι με το νεογέννητό μου αγοράκι. Αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο και ίσως ανήκει σε ένα άλλο άρθρο.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν δουλεύεις και πηγαίνεις το μωρό σου στον παιδικό σταθμό δεν μπορείς να έχεις τους επιβάλλεις να χρησιμοποιούν πλενόμενες πάνες εκεί. Μετά στο σπίτι, είπα να χρησιμοποιήσω μιας χρήσεως το βράδυ προς το παρόν. Δηλαδή μένουν 1 άντε να είναι 2 πάνες όλες κι όλες. Θέλω να πω, δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι ότι έκανα και καμιά φοβερή διαφορά στο περιβάλλον. Ούτε έχω δεί και διαφορά στη τσέπη μου αφού ακόμα αγοράζω πάνες και για τον παιδικό και για μας. Γενικά πάντως είναι πιο δύσκολο γιατί βάζεις άλλη μια δουλειά στην καθημερινότητά σου ενώ σαν εργαζόμενη μάνα απλά δεν έχεις το χρόνο. Για όσους δεν γνωρίζουν πρέπει να τις πλένεις και να τις απλώνεις το ίδιο βράδυ και όχι όποτε σου καπνίσει.

Ίσως αν κρατάς το μωράκι στο σπίτι να είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Δεν εγκαταλείπω τα όπλα. Στο επόμενο μωράκι (όταν και αν) θα προσπαθήσω πιο ουσιαστικά και πιο συνειδητοποιημένα από την αρχή.

Προς το παρόν αφιερώνω αυτό σε όλες τις μανούλες του κόσμου.

Written by gaitanaki (eliza)

Απρίλιος 30, 2010 στις 10:47 πμ

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Καλή επιτυχία!

    popelix

    Απρίλιος 30, 2010 at 11:23 πμ

  2. Dhladh tsampa h xara ekeino to meshmeri sta Applebe’s????

    Shic Shuel

    Μαΐου 7, 2010 at 1:12 μμ

  3. Έχω διαβάσει σε αμερικάνικο blog ότι ξεπλένουν τις χρησιμοποιημένες και τις βουτάνε σε λεκάνη με σαπούνι και νερό (εγώ θα έβαζα και ξύδι) μέχρι να γεμίσει αυτό το δοχείο και μετά τις πλένουν στο πλυντήριο. Έτσι, αν έχεις και αρκετές πάνες θα πλένεις ανά 2 μέρες. Κάτι είναι κ αυτό!

    spring74

    Μαΐου 7, 2010 at 1:48 μμ

    • ναι, έχεις δίκιο, κι εγώ σε νερό και σόδα τις βάζω, αλλά δεν μου μαζεύονται αρκετές. Όταν με το καλό μπορέσουμε να κάνουμε και δέυτερο θα ξεκινήσω από την αρχή με τις πλενόμενες. 🙂

      gaitanaki

      Μαΐου 7, 2010 at 1:57 μμ


Σχολιάστε

