γαϊτανακι

μεταξύ μας ε;

2 Σχόλια

Πριν 2-3 βδομάδες (ήταν η μέρα που πληρώθηκα) «πετάχτηκα» να γυρίσω τις βιντεοταινίες. Στο δρόμο πέρασα από ένα καινούριο μαγαζάκι στο Χαλάνδρι με υλικά για crafters. Δεν θα αγόραζα τίποτα, ξέρουμε όλοι πως είναι δύσκολα τα πράματα οικονομικά κτλ. Έλα όμως που τελικά ξεμυαλίστικα και πήρα υλικά για να φτιάξω κεριά? Ήρθανε οι μάγισσες πάνω από το κεφάλι μου με όλες τις ιδέες και την όρεξη και με ξεσηκώσανε! Πέταγα από τη χαρά μου! Στο σπίτι φρόντισα να πάει η τσαντούλα γρήγορα γρήγορα στη ντουλάπα μου, να μη χαθεί, όχι τίποτ’άλλο…….  Χτες λοιπόν, που προσφέρθηκε η γιαγιά να πάει τον μικρούλι μας βόλτα, έγινε χαμός!!!! Κατσαρόλες γεμίσανε, χρώματα διαλυθήκανε, μουσική μπήκε (είχε πολύ ωραίο πρόγραμμα ο Melodia χτες!) και γενικά δημιουργήσαμε!!! Πάλι καλά που είχε δουλειά ο άντρας μου και δεν πολυέδωσε σημασία! Και τα γράφω εδώ γιατί ξέρω πως ούτε «μπλογκάρει» ούτε και θα διάβαζε ένα τόσο μακρύ άρθρο στα Ελληνικά (είναι Αγγλοσκωτσέζος, τόπαμε; δεν θυμάμαι). Αυτά ! Φωτογραφίες το απόγευμα, δεν έχω μαζί μου τη μηχανή! Πάντως το διασκέδασα πολύ, παρόλο που δεν έκανα πολλά κεράκια (1 μεγάλο και 3 μικρούλια). Πάντως όταν του το εμφάνισα το μεγάλο το κερί έτοιμο του άρεσε πολύ. Νομίζω τον σοκαρα γιατί δεν είχε καταλάβει τι έκανα και ξέχασε να με ρωτήσει πως που τι και επειδή γενικά με λυπόταν που δεν ήμουν καλά την έβγαλα καθαρή! χεχεχε…

Συνέχεια αργότερα με φωτογραφίες και περιγραφή του τι έκανα. Να μου πείτε αν σας αρεσεί!

Written by gaitanaki (eliza)

Μαΐου 17, 2010 στις 1:03 μμ

2 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. oreo akougete! itan eykolo? 8elo photo

    Tania

    Μαΐου 19, 2010 at 11:51 πμ

  2. αχ, ναι τις έχω υποσχεθεί, αλλά να πώ την αλήθεια δεν μου βγαίνουν καλές φωτογραφίες. Επειδή γιαλίζει το κερί κάνει μεγάλη αντανάκλαση το φλάς. Θέλω να προσπαθήσω και μέρα, αλλά επειδή συνήθως τα πρωινά ή δουλεύω ή τρέχω πίσω από τον Αλέξανδρο δεν προλαβαίνω! Πάντως αν έχει κανείς συμβουλές για το πως τραβάμε καλές φωτογραφίες σε μικρά πράγματα πείτε!

    gaitanaki

    Μαΐου 19, 2010 at 11:55 πμ


Σχολιάστε

