γαϊτανακι

Στιγμές προσωπικής γαλήνης….

leave a comment »

Το μωρό, υγιές (επιτέλους), χαρούμενο και για ύπνο. Ήθελα να δουλέψω για κάτι για το οποίο πολύ σύντομα θα σας μιλήσω (keep coming back for updates!) και το οποίο θέλει υπολογιστή. Όχι λάπτοπ, αλλά the full shabang, όπως θα έλεγε και ο άντρας μου (είπαμε είναι Βρετανός, έτσι το λένε στο χωριό του). Ανοίγω την πόρτα από το δωμάτιο study που μόνο ξενώνας έχει υπάρξει στην ουσία. Ναι, εννοείται οτι ο καινούριος μου υπολογιστής (πάει βέβαια ένας χρόνος που τον αγόρασα αλλά αφού δεν έχει δουλευτει ακόμα καινούριος ειναι) είναι ακόμα εκεί, δηλαδή πού αλλού να πάει;! Αλλά το ανοιχτό κρεβάτι (μόλις φύγανε οι τελευταίοι επισκέπτες) ο χαμός χαρταδούρας πάνω στο γραφείο (ναι την υποβάλαμε την φορολογική δήλωση) και ο σωρός από πράματα απαγορευμένα για τον  Αλέξανδρο πάνω στο κρεβάτι μου εμποδίζουν τη οπτική επαφή…. τα νεύρα μου. Μέχρι να καθαρίσω, να οργανωθώ και να καθήσω να δουλέψω θα έχει σίγουρα ξυπνήσει ο μικρός! Τα νεύρα μου! Πάω στη κουζίνα μονολογόντας και βρίζοντας….

κι όμως…. μέσα σε χρόνο dt (τι σχολική έκφραση κι αυτή) και με τη βοήθεια του άντρα μου (μωρέ είναι ο άγγελός μου τι να πω;), το γραφείο μου άδειασε (δια της ανδρικής μεθόδου βέβαια «όλα πανω στο κρεβάτι») ο εκτυπωτής μεταφέρθηκε δίπλα και δουλεύει (!) το πληκτρολόγιό μου δουλεύει πάλι (είναι ασύρματο και μου είχαν τελειώσει οι μπαταρίες) και το κερασάκι στην τούρτα: έφερα το στέρεο, πιστεύοντας ότι θα καταλήξω σε ράδιο, και ξαφνικά, βρέθηκε μπροστά μου ένα από τα αγαπημένα μου CD! Oh…..bliss…. αρμονία, ισορροπία…. αυτές οι μικρές στιγμές είναι η ισορροπία στο σύμπαν !

CD:……………………….JEM δεν έχω κάτι να πω… ακούστε το.

Written by gaitanaki (eliza)

Ιουνίου 5, 2010 στις 9:56 μμ

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

Σχολιάστε

