γαϊτανακι

Πατρον, αφιέρωμα κουβερτούλες

4 Σχόλια

Καταρχάς με πολύ χαρά έμαθα τις προάλλες οτι ακόμα μια φίλη είναι έγκυος! Με το καλό κοπέλα μου, ξέρω ότι με διαβάζεις!

Είναι η 9η εγκυμονούσα για το 2010 και περιμένω πως και πως να μάθω ποιά θα είναι η 10η και τυχερή! Μου έχει κάτσει ότι θα είναι 10 φέτος! Τι ωραία περίοδος στη ζωή αυτή … άλλες παντρεύονται, άλλες θηλάζουν, προσκλητήρια για γάμους και άλλα για βαφτίσια. Το 2008 όταν γέννησα εγώ, δεν ήξερα πολλές εγκύους. Μόνη μου ουσιαστικα τα έβγαλα πέρα. Είναι ωραίο να εχεις κάποιον να μιλήσεις όμως. Στο δεύτερο, λοιπόν πρώτα ο Θεός, θα έχω πολλές (μη μου εξαφανιστείτε μόνο!)! Σημ. το δεύτερο δεν θα είναι μέσα στο 2010 οπότε και μην επαναπάβεστε! Το Νο 10 ακόμα αναζητείται!

Ξεκινώ, λοιπόν, την ανάρτηση πατρόν που έχω βρεί στο ιντερνετ για πλέξιμο και βελονάκι με μια συλλογή από μωρουδιακές κουβερτούλες. Οι περισσότερες είναι -λένε οι οδηγίες- εύκολες σε επίπεδο δυσκολίας οπότε είναι ένα καλό προτζεκτάκι.

Ορίστε, λοιπόν, αυτές που μου αρέσανε.

Κάντε κλίκ στον τίτλο για το πατρόν σε μορφή pdf:

παιδική κουβερτούλα 01

παιδική κουβερτούλα 02

παιδική κουβερτούλα 03
παιδική κουβερτούλα 04
παιδική κουβερτούλα 06
παιδική κουβερτούλα 05
παιδική κουβερτούλα 06
παιδική κουβερτούλα 07

Σε κάθε πατρόν αναγράφεται και η εταιρία από την οποία το πήρα. Βρείτε τους στο ιντερνετ για ακόμα περισσότερα πατρόν ! ! !

Αυτά για τώρα. Το αφιέρωμα συνεχίζεται αύριο !

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Η μαμά μου είναι εξπέρ στο βελονάκι, θα της δείξω τα πατρόν και θα ενθουσιαστεί στα σίγουρα! Ευχαριστούμε.

    popelix

    Ιουνίου 9, 2010 at 12:51 πμ

  2. Ανά καιρούς θα κάνω ανάρτηση όσο περισσότερα μπορώ. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτι η προηγούμενη γενιά που ξέρει την τεχνική δυστυχώς δεν έχει υπομονή για το ιντερνετ. Προτιμούν να τρέχουν στα Ζαγοροχώρια για το φανταστικό σχέδιο κεντηματος που το είδανε στη φιλενάδα τους παρά να συνηθίσουν να κλικάρουν! Πες στη μαμά σου να σου μάθει, τώρα που έχει υπομονή και ακόμα ασχολείται. Είναι πολύ πιο εύκολο να μάθεις όταν σου δείχνουν απ’ότι απο βιβλία και ιντερνετ. Εγώ παιδεύομαι μόνη μου.

    gaitanaki

    Ιουνίου 9, 2010 at 8:44 πμ

  3. Έχεις δίκιο, είναι κρίμα να χαθεί η τεχνική! Η μαμά μου πλέκει με βελονάκι εδώ και 60 χρόνια περίπου και το σπίτι μου φιλοξενεί πολλές δημιουργίες της. Που θα μου πάει, η ραπτομηχανή και το βελονάκι είναι στα άμεσα σχέδιά μου 😉

    popelix

    Ιουνίου 9, 2010 at 9:52 πμ

  4. καλά θα σου δείξω κάτι φοβερά πραματάκια που θα σου ανοίξει η όρεξη! αχ, χρόνο μονάχα να είχα περισσότερο. Όταν τα βλέπω θέλω να τα κάνω όλα και αγχώνομαι! Το κακό του καλοκαιριού είναι οτι ο μικρός δεν θέλει να κοιμάται πολύ, χαζός είναι! χαχαχα…

    gaitanaki

    Ιουνίου 9, 2010 at 11:34 πμ


Σχολιάστε

