γαϊτανακι

Πατρον, αφιέρωμα κουβερτούλες ΠΑΡΤ 2

leave a comment »

έχουμε λάβει πολλά χειροποίητα από το σόι του άντρα μου. Ναί, είναι Αγγλίδες (η Σκωτσέζικη «ρίζα» δεν πλέκει πια) και πλέκουν πολύ καλά ! Τύφλα να’χε η γιαγιούλα μου ! Τώρα βέβαια δεν πρόκειται περί ανταγωνισμού (όπως νομίζει η μαμά μου) απλά επειδή εγώ τις γιαγιάδες μου δεν τις έχω πια ίσως το εκτιμώ περισσότερο. Κάθε φορά που έρχεται το δεματάκι στο ταχυδρομείο σιγκινούμαι…. Σκέφτομαι πόσες ώρες παλεύανε με τα νήματα. Η πεθερά μου, δε, έχει πολύ πλάκα! Δεν είναι καθόλου του πλεξίματος! Επειδή όμως η μαμα της ήταν άσσος, («πετάγανε» οι βελόνες με ταχύτητα φωτός, δεν έβλεπε κι όλας και νόμιζες οτι θα σου έρθει καμιά στο μάτι) της έχει κολλήσει ότι πρέπει να πλέξει για τον εγγονό! Και όντως έχει φορέσει πολλά ο μικρός μας από τη γιαγιά του την Αγγλίδα. Τι τραβάει ο πεθερός μου όμως…. Νεύρα, κακό, φυσάει, ξεφυσάει καίει και το φαγητό… μετράει κι αυτός μαζί της τους πόντους αλλά από την ανάποδη! Σε πόσους θα τελειώσει και αυτό το ζακετάκι μπας και ηρεμήσουμε! (έτσι για να μη λέμε ότι μόνο οι άντρες μας ζαλίζουνε με το μουντιάλ, καλή ώρα!)

back to the point, λοιπον, το χειροποίητο το δωράκι το εκτιμώ πολύ λοιπόν. Δεν είναι τα χρήματα. Είναι η διαδικασία, η σκέψη, ο χρόνος που αφιερώθηκε για να μην αναφέρω το πρωτότυπο της υπόθεσης αφού εχουμε γεμίσει τυποποιημένα πράματα πια!

Ορίστε, λοιπόν, και κάποιες ακόμα κουβερτούλες που μπορούν να γίνουν δώράκι για νεογέννητο (ή δώρο Χριστουγέννων αναλόγως πόσο «πετάει» η βελόνα σου ! )

παιδική κουβερτούλα 08

παιδική κουβερτούλα 09

παιδική κουβερτούλα 10

παιδική κουβερτούλα 11

παιδική κουβερτούλα 12

Και αύριο οι τελευταίες κουβερτούλες για τώρα. Όπως είπαμε, σας έχω βάλει και τα πατρόν σε μορφή pdf, αρκεί να κλικάρετε τον τίτλο.

Στη δεξιά στήλη, ναί εκεί που λέει «πατρόν», έχω βάλει έχω βάλει τις εταιρείες από όπου έχω βρεί τις «συνταγες». Μπορείς να γίνεις κι εσύ μέλλος, είναι δωρεάν. Έχει πολλά δωρεάν  πατρόν αλλά και αμέτρητα άλλα που δυστυχώς θα πρέπει να VISAξετε!

Α τουταλέεεεεεεερ !

Σχολιάστε

