γαϊτανακι

με σήμα το σεμεν-άκι

3 Σχόλια

μια εικόνα χίλιες λέξεις…………………………….

Στο Crafty Nest η Monica είχε το ίδιο πρόβλημα με τις περισσότερες σύγχρονες Ελληνίδες.  Τι να τα κάνω όλα αυτά τα σεμενάκια που έχω στο μπαούλο μου και εννοείται δεν πρόκειται να απλωθούν απο εδώ κι εκεί -τι να κάνουμε; αλλάξανε τα στύλ!- αλλά δεν με πιάνει και η καρδιά μου να βλέπω τόση δουλειά θαμμένη σε ένα μπαούλο!

Αν μπείς στην ανάρτησή της εδώ θα δείς πως πήρε πινακάκια άσχετα, τα έβαψε ομοιόμορφα, έβαλε ένα μοντέρνο χρώμα για φόντο (και πολύ μου αρέσει το πράσινο!) και συγκέντρωσε γύρω αντικείμενα με ουδέτερο χρώμα για «δείξει». Το φαντάζομαι και σε έντονο μπλέ φόντο και καρφωμένο στη βεράντα σε εξοχικά (που δεν έχουμε), με θέα το Αιγαίο (που δεν έχουμε)……σεμενάκι όμως ΕΧΟΥΜΕ! Το σκούρο background έχει αναδείξει όλο το κέντημα της γιαγιάς της η οποία, αν ήταν Ελληνίδα, φαντάζομαι θα σταβροκοπιότανε με το όλο σκηνικό. Φαντάζομαι τη γιαγιά μου περηφάνια…αλλά μη μου το πεί κι όλας οτι της αρέσει! Κάτι θα έβρισκε να διορθώσει! αχ… Ελληνίδα μάνα!

Written by gaitanaki (eliza)

Ιουνίου 11, 2010 στις 9:27 πμ

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Να’σαι καλά Ελισάβετ με αυτό το ποστ!!
    Μόλις μου έλυσες 2 προβλήματα:
    1. Τι να κάνω τα άπειρα σεμέν της μητέρας
    2. Να βρω cheap art για ένα τοίχο στην κρεβατοκάμαρα!

    Εγώ πάντως τα σκέφτομαι σε κίτρινο ή τυρκουάζ. Ή και τα δύο!

    calliope

    Ιουνίου 11, 2010 at 1:19 μμ

  2. σε τυρκουάζ βαθύ τόνο…ωραίο….έχω βρεί κι άλλες ιδέες αξιοποίησής τους! θα τις αναρτήσω σιγά σιγά (δεν προλαβαίνω!). Δεν ήξερα οτι με διαβάζεις! Εδώ, νομίζω το κατάλαβες, δεν είναι ο αρχιτεκτονικός μου χώρος. Κάποια στιγμή πρέπει να κάνω κι έναν τέτοιο αλλά προς το παρόν προσπαθώ να βάλω φρένο στα επαγγελματικά και να «δουλέψω» με το γιό μου. (Βέβαια πού και πού δεν κρατιέμαι και συμμετέχω και σε κανένα διαγωνισμό! Ελπίζω να σε βοηθήσαμε έστω και λίγο)

    gaitanaki

    Ιουνίου 11, 2010 at 1:30 μμ

  3. τελειο !!!Θενκς!!!Τελεια ιδεα!!!

    yogamamagr

    Ιουνίου 26, 2010 at 7:31 πμ


Σχολιάστε

