γαϊτανακι

10 λόγοι που σε λατρεύω

3 Σχόλια

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ…!

Είναι σκληρές οι Δευτέρες, δύσκολες, γι’αυτό και είπα να αρχίσω αυτή την εβδομάδα δείχνοντάς σου ετούτο το γλυκύτατο βιβλιαράκι. Είναι της Ελίνας Κουτσουράδη (http://elina.typepad.com/) και είναι ένα από τα scrapbooks που έχει φτιάξει. Κι εγώ δεν ξέρω πολλά για το άθλημα, αλλά η Ελίνα έχει φτιάξει ολόκληρη σελίδα με μέλη scrapbookers, πολύ οργανωμένη (http://scrapgreece.ning.com). Scrapbooking είναι η μέθοδος με την οποία μπορείς να δημιουργήσεις βιβλιαράκια/λευκώματα πολύ προσωπικά. Μου αρέσει πολύ η ιδέα. Σίγουρα μπαίνει στη λίστα με τις δραστηριότητες που θα ήθελα να κάνω κάποια στιγμη. Φανταστικό δώρο για βαφτίσεις, γάμους, γεννέθλια! Τούτο εδώ το βιβλιαράκι, όμωςμε συγκίνησε. Θα ήθελα κι εγώ να φτιάξω ένα για το γιό μου……….γιατί μερικές φορές ξεχνάμε να πούμε τα βασικά.

Written by gaitanaki (eliza)

Ιουνίου 14, 2010 στις 9:23 πμ

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. φοβερή ιδέα! Θέλω κι εγώ για τον μικρό μου! και όχι μόνο! μπορεί να διαμορφωθεί και για μεγαλύτερους. Όπως είπες, ξεχνάμε να πούμε τα βασικά!!!

    mpompires

    Ιουνίου 14, 2010 at 10:06 πμ

  2. Ναι… σκεφτόμουν σε πόσους ανθρώπουσ θα ήθελα να κάνω δώρο κάτι τέτοιο … τελικά δεν είμαστε μόνοι….
    Εντάξυ, ίσως να με πιάσανε και τα ζουμιά γιατί μες το ΣΚ βρήκα ένα γράμμα που μου είχε στείλει ο άντρας μου όταν προτογνωριστήκαμε το 2000……
    Αν μπεις στο link που έχω θα δείς οτι τα κορίτσια (γιατί είναι γύρω στις 200!) φτιάχνουν για όλους! ενήλικες και μη! είναι φοβερές!

    gaitanaki

    Ιουνίου 14, 2010 at 10:35 πμ

  3. Ευχαριστώ πολύ που έγραψες για εμένα τόσο ωραία λογάκια!! Το μπλογκ σου είναι μια έμπνευση!!

    el

    Ιουνίου 15, 2010 at 10:45 πμ


Σχολιάστε

