γαϊτανακι

HAVE A LOVELY SUMMER

leave a comment »

Παρασκευιάτικη απεργία σήμερα. Ταλαιπωρηθήκαμε όλοι, ελάτε να σας προκαλέσω ένα χαμόγελο…… με την γλυκιά μας Νίνα!

Όπως πάντα φρέσκια και γλυκιά η Νινα. Σε αυτούς τους καλοκαιρινούς χαιρετισμους πάντρεψε τη Beatrix Potter με τη τέχνη της. Σας έχω πει πόσο λατρεύω την Beatrix Potter; Είναι από τα μέρη του άντρα μου στις λίμνες (Lake District) της Αγγλίας. Τώρα εδώ που τα λέμε από το Λονδίνο είναι αλλά εκεί επέλεξε να κουρνιάσει και να δημιουργήσει. Το δωμάτιο του γιού μου το έχω διακοσμήσει με τις δικές της δημιουργίες. Και πάνω στη συρταριέρα έχω βάλει τα τρία μικρά βιβλιαράκια της Potter που διάβαζε η πεθερά μου στον άντρα μου όταν ήταν μικρός.

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ (όχι ΣΚ!)

και

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

(όχι δε πάω πουθενά, εδώ θα λιώσω μαζί σας! αλλά κι εδώ καλοκαίρι είναι, δεν μας ξεφεύγει!)

We Have a Little Garden

We have a little garden,
A garden of our own,
And every day we water there
The seeds that we have sown.

We love our little garden,
And tend it with such care,
You will not find a faded leaf
Or blighted blossom there.

by Beatrix Potter

Written by gaitanaki (eliza)

Ιουνίου 18, 2010 στις 10:10 πμ

Αναρτήθηκε στις τέχνη

Tagged with ,

Σχολιάστε

