γαϊτανακι

Ιούνιο ανοίγουν οι ουρανοί, να ξέρετε.

3 Σχόλια

Ανεβαίνοντας την Πεντέλης για τον παιδικό σταθμό, σπρώχνοντας το καρότσι πάνω κάτω τα πεζοδρόμια. Ναι, τότε αποφάσισαν να ανοίξουν οι ουρανοί….. Λούτσα εγώ, λούτσα και το καρότσι. πού θα το βάλω το παιδί; «ΤΑΧΙ!!!!» (πεινάλα σταμάτησες ε ; βέβαια, τώρα πιά μόνο στις απεργίες πέρνει taxi ο κόσμος.) δεν κλείνει το αναθεματισμένο το καρότσι και στάζω και στάζει κι αυτό! (που είναι τώρα κάποιος να τραβήξει βίντεο να το στείλω στην εταιρεία μαζί με το πιπεράτο γράμμα μου;;;!!!) ακούνητος ο ταξιτζής.

» Τι θα γίνει, θα με βοηθήσεις να το βάλω μέσα!;» (σόκαρα τον εαυτό μου!) Ξεκουνήθηκε επιτέλους. Μπήκα μέσα, πήρα το μικρό πήγαμε σπίτι μας………

«βέχει…..βέχει….» έλεγε ο μικρός στο απίτι, και έπιανε τα μαλλιά του σαν να είχε ανακαλύψει το σύμπαν! πως να μείνω νευριασμένη; «ναι αγάπη μου βρέχει…………»

ΥΓ. η τέλεια φωτο από εδώ

Written by gaitanaki (eliza)

Ιουνίου 24, 2010 στις 2:40 μμ

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Το πιο τρομακτικό στην ιστορία σου δεν ήταν η βροχή αλλά … ο ταξιτζής! Ευτυχώς το νηπιαγωγείο της κόρης θα είναι ακριβώς πίσω από το σπίτι μας, έχει και τα καλά του.

    popelix

    Ιουνίου 24, 2010 at 3:22 μμ

  2. xaxaxa είναι απ’ αυτές τις εμπειρίες που μετά γελάς! Αλήθεια, εγώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν προτιμώ το σπρέι της Αγγλίας ή τις χοντρές βροχές της Αθήνας?

    mpompires

    Ιουνίου 25, 2010 at 4:47 μμ

  3. @popelix, άσε, είχα και 2ο κακό συναπάντημα με ταξιτζη σήμερα πρωί πρωί! από αύριο όμως ελπίζω να έχω το αμαξάκι πίσω και να γλιτώσω περαιτέρω συναναστροφές !

    @mpompires, και οι δύο μ’αρέσουν πολύ! ! ! τελικά είμαι της βροχής…….

    gaitanaki

    Ιουνίου 28, 2010 at 11:00 πμ


Σχολιάστε

