γαϊτανακι

under a new life (again)

4 Σχόλια

Δηλώνω κουρασμένη.  Είναι Δευτέρα. Δεν γινόταν να μην υπάρχουν μέρες παρά μονάχα στιγμές. Μονάχα οι στιγμές που είμαστε μαζί………

(φωτό από εδώ)

Ήθελα να σας ενημερώσω για όσους διαβάζετε το γαϊτανάκι πως πολύ σύντομα θα σας γράφω εκτός Ελληνικών συνόρων.

Το γαϊτανάκι επιστρέφει στο μεγάλο νησί, την Αγγλία και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη μέση ενός ανεμοστρόβιλου συναισθημάτων.

Μην ανησυχείτε για μένα, έχω κλειδαμπαρωθεί στα υπόγεια και περιμένω τη λήξη αυτής της μεταβατικής περιόδου.

Είμαι άλλωστε συνηθισμένη …. και θα νόμιζε κανείς ότι είναι πιο εύκολο, αλλά τελικά….ο πόνος ανάμεσα από τα φρύδια είναι πιο βαθύς….Εδω θα είμαι πάλι, να μαζέψω τα σπασμένα, αλλά αυτή τη φορά, τουλάχιστον, με τη βοήθειά σας.

Αυτά για τώρα. Σας φιλω γλυκά. Καλό καλοκαίρι.

Written by gaitanaki (eliza)

Ιουλίου 19, 2010 στις 1:45 μμ

Αναρτήθηκε στις Μονόλογοι

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. γλυκό μου γαιτανάκι, ωρα καλή στη πρύμνη σου κι αέρα στα πανιά σου! δύσκολες οι αλλαγές, αλλά αναγκαίες για να πηγαίνουμε μπροστά. Τόσες φορές που έχω πακετάρει στη ζωή μου, ξέρω οτι είναι για καλό. Άσε που στο τέλος αποδεικνύεται και λυτρωτικό. Μέσα από την καρδιά μου, καλή προσαρμογή(μόνο αυτό, όλα τ’ άλλα θάρθουν) και εμείς θα τα λέμε διαδικτυακά. Μαμάδες ενωμένες, ποτέ νικημένες. xxx

    mpompires

    Ιουλίου 19, 2010 at 2:21 μμ

  2. ναι, μικρή μου μπομπιρίνα, θα τα λέμε οπωσδήποτε διαδικτυακα!
    χ χ χ

    gaitanaki

    Ιουλίου 21, 2010 at 12:26 μμ

  3. καλα εγω δε βλεπω την ωρα να φυγω αγαπημενη μου !

    yogamamagr

    Ιουλίου 21, 2010 at 11:36 μμ

  4. Kali mou mi sinnefiazis ola ginontai gia kapio logo… & 8imisou, ise akoma stin ellada kai exo exi hlio kai 35C!

    xxx

    Tania

    Ιουλίου 23, 2010 at 9:52 πμ


Σχολιάστε

