γαϊτανακι

μπομπίνες, φτιάξτο μόνο σου!

6 Σχόλια

Γιατί μπορεί η ραπτομηχανούλα μου, οι βελόνες και όλα τα χειροτεχνήματα να είναι σε ένα κουτάκι, σε μια παλέτα, σε ένα κοντέηνερ, σε ένα πλοίο κάπου εκεί δυτικά της Ισπανίας αλλά η συλλογή πατρόν κτλ συνεχίζεται !

Εδώ έχουμε template για μπομπίνες, να βάζετε τις κλωστούλες σας. Απλά κατεβάστε το pdf-άκι τυπώστε το σε χαρτονάκι και κόψτε.  (ThreadBobbins) Η κοπελιά στο Wild Olive έχει και φροντίσει για εμάς ! Ρίξτε μια ματιά στο blog της για έμπνευση και το μαγαζάκι της στο Etsy για περισσότερα πατρόν!

ΥΓ. κυρ καρχαρία μου, μη μου φας τα πραγματάκια μου… σε παρακαλώ… pretty please  🙂 την άλλη φορά μου έφαγες ένα πιατάκι που, ομολογουμένως ήταν σε σχήμα ψαριού και σε προκαλούσε…αλλά μου χάλασες το σετάκι μου….. τι θα γίνει με εκείνες τις προσπάθειες να γίνεις χορτοφάγος που λέγαμε; ε; μη μου πείς από Δευτέρα κι εσύ!

Written by gaitanaki (eliza)

4 Αυγούστου, 2010 στις 12:32 μμ

6 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Δεν ήξερα τι είναι μπομπίνα… Μόνο κομπίνα και καμπίνα!

    Τώρα που έμαθα όμως… Respect! Είναι τέλειες!!

    Olivia

    4 Αυγούστου, 2010 at 5:00 μμ

  2. Πώς τα κάνεις αυτά τα φοβερά κόλπα βρε γαϊατανάκι! Θα πρεπε να είσαι κόρη της μάνας μου στη θέση μου για να εκστασιαστείτε αμφότερες από τα χειροτεχνήματα. Εγώ με τίποτα, δεν μπορώ να πιάσω μήτε βελόνι μήτε ψαλίδι.

    Θα σε βάλω στo blogroll του μπλογκ μου γιατί βάζεις ωραία πράγματα στο μαγαζί σου και γιατί πολλές μανούλες κρύβουν μια χρυσοχέρα μέσα τους (και μπορεί να μην το ξέρουν). Και θα σου στείλω κι ένα link σύντομα για να πάρεις γεύση από τα χειροτεχνήματα της μητρός μου

    newagemama

    5 Αυγούστου, 2010 at 7:45 πμ

  3. Καλημέρα κορίτσια!

    αν ήταν δυνατό να γυρνούσα 100 χρόνια πίσω να με εκπαιδεύανε οι παλιές με τις δικές τους τεχνικές και μετά να πήγαινα 200 χρόνια μπροστά και να έφτιαχνα όλα τα design-ατα πράγματα που έχω στο μυαλό μου …. αλλά να μη μετρούσε αυτό το ταξίδι στα χρόνια μου….. τι ωράια… να ονειρεύεσαι …. Καλημέρα και πάλι !

    Newagemama, ευχαριστώ για το blogroll ! Στείλε link μανούλας! περιμένω! καταρχάς είμαι εντυπωσιασμένη που η μαμά σου έχει link! εγώ στη δικιά μου της πήρα notebook για να μιλάμε μέσω internet από το χειμώνα και έχει ξεχάσει πού το έχει βάλει!

    gaitanaki

    5 Αυγούστου, 2010 at 9:29 πμ

  4. Πήγαινε http://mycraft.gr/page/2/ . Η μαμά είναι η Μrs Helen! Mην φανταστείς ότι είναι η μαμά που κοιμάται με το λαπτοπ αγκαλιά, απλώς έχει θαυμάστριες που κάνουν το φηφιακό νταβαντούρι

    newagemama

    5 Αυγούστου, 2010 at 10:02 πμ

  5. καλά η μανούλα, πολύ καλή δουλειά, κλασσική! έχει υποσχεθεί και tutorial ! ! ! ! Και όλα ΚΑΙ στα αγγλικά ! ! ! το part I που είναι ? μπερδεύτηκα… νομίζω εσύ σαν μια σωστή new age daughter πρέπει να τις βοηθήσεις στο τεχνολογικό κομμάτι (κυρίως στη φωτογράφιση και την οργάνωση γιατί κατα τ’αλλα έχουν ξεκινήσει πολύ καλα!!!!) γιατί αν γίνει σωστά αυτή η προσπάθεια θα έχει μεγάλη επιτυχία και για μας τις ελληνίδες αλλά και από εξωτερικό, γιατί όπως έχω πει, έχει επανέλθει πολύ δυναμικά το crafting ! και τώρα πια με όπλα όπως FB, Twitter κτλ πολλές γυναίκες έχουν στήσει και μαγαζάκια από το σπίτι παράλληλα με τις δουλειές τους ή και σαν κύρια εργασία. Εγώ πάντως αν προχωρήσουν θα τις στηρίξω μέσα από το μπλογκάκι μου!

    gaitanaki

    5 Αυγούστου, 2010 at 10:42 πμ

    • Καλημέρα gaitanaki σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο «σπιτικό» μου, ελπίζω να σε βλέπω συχνά και να ανταλλάσσουμε απόψεις πάνω στο κοινή αγάπη μας για το χειροποίητο και γενικά τις κατασκευές. Είναι πολύ ενδιαφέρον το blog σου, θα το παρακολουθώ ανελιπώς.
      Βασιλική

      Vassiliki

      7 Αυγούστου, 2010 at 9:38 πμ


Σχολιάστε