γαϊτανακι

Στα σύννεφα..!

9 Σχόλια

έχω πολύ δουλίτσα σήμερα… δεν θα έπρεπε να γράφω σε αυτό το μπλογκάκι! Αλλά τι να κάνω πο δυσκολεύομαι να σιγκεντρωθώ; Παράλληλα, έχω πολλά να πω που μαζευτήκανε στις διακοπές! Και ενώ στο μυαλό μου μάχονται συνέχεια οι προτεραιοτήτες («τα πάντα στη ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων»), το παίζω τρελλή και μοιράζομαι μαζί σας αυτό το μπλογκάκι που βρήκα από μια μανούλα που αξιοποιεί δημιουργικά την άδεια μητρότητας της προσπαθόντας να μαντέψει τι ονειρεύεται το μπεμπάκι της! πολύ γέλιο! αλλά και πολύ έξυπνες συνθέσεις!

Χαμός γίνεται σας λέω μέσα μου… Βατερλό! έχω σταματήσει να γράφω 4-5 φορές για να κάνω κάτι «πολύ σημαντικό¨ και μετά ξεμυτά κάτι άλλο και τσακώνονται για το τι πρέπει να γίνει πρώτα και στην ενδιάμεσα φάση τσακωμού..βρίσκω αφορμή και σας γράφω. Any of this make sense?χαχαχα

http://milasdaydreams.blogspot.com/

Written by gaitanaki (eliza)

Αύγουστος 24, 2010 στις 12:06 μμ

9 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Απίθανο!!!

    popelix

    Αύγουστος 24, 2010 at 12:58 μμ

  2. έτσι μου’ρχεται να κάνω άμεσα και 2ο για να παίζω έτσι! χαχαχα !

    gaitanaki

    Αύγουστος 24, 2010 at 1:06 μμ

  3. YPEROXO!!! Tο κάνω share! είναι οτι πιο έξυπνο έχω δει στη μαμαδομπλογκοσφαιρα. Ευχαριστούμε!!!

    mpompires

    Αύγουστος 24, 2010 at 1:08 μμ

  4. Έχω πεθάνει από τα γέλια. ΦΟΒΕΡΟ!

    Σοφία

    Αύγουστος 24, 2010 at 1:19 μμ

  5. πολύ ωραίο ποστ! πανέξυπνη η ιδέα της!

    Chichipiru

    Αύγουστος 24, 2010 at 1:48 μμ

  6. poly kalo!! ise pali stis epalxis etsi?

    Tania

    Αύγουστος 26, 2010 at 11:51 πμ

  7. χαχα, έτσι φαίνεται…μάλλον ανεβοκατεβαίνω όμως. Ξέρεις, επάλξεις με γιο και αντρα, στις αυλές μόνη (τριγιρίζω στην Αθήνα σαν τρελλή/τουρίστας/παγιδευμένη), στα μπουντρούμια ανα φάσεις, αλλά προσπαθούμε πολύ πολύ να τα αποφεύγουμε!

    gaitanaki

    Αύγουστος 26, 2010 at 11:57 πμ

  8. Φοβερό!!! Απίθανο!!! Υπέροχο!!!

    florentiab

    Αύγουστος 31, 2010 at 7:44 πμ

  9. […] είχα αναφέρει και εδώ, μπες να θυμηθείς ποιά […]


Σχολιάστε

