γαϊτανακι

Με το τρίτο μου μάτι

2 Σχόλια

Κάθε φορά που μετακομίζω, έχει γίνει αρκετές φορές τελικά αυτό (λες να μου γίνει συνήθεια;), ανοίγω τα μάτια μου καλά καλά και κοιτάζω γύρω μου. Διαδικασία αποτύπωσης. Η αλήθεια είναι ότι το ίδιο συμβαίνει και όταν φτάνω στον προορισμό μου.

Η πλάκα είναι ότι έχω παρατηρήσει ότι το ίδιο κάνει και ο γιός μου όταν τον πάμε πχ εκδρομή σε ένα νέο μέρος. Γουρλώνει τα ματάκια του και κοιτάζει τα πάντα και παντού. Δεν δείχνει χαρά ή λύπη απλά πέρνει το ύφος της εξερέυνησης! Παρατηρήστετο και στα δικά σας μικρά. Είναι το βλέμα «recording data».

Αυτό το βλέμα έχω πάρει εδώ και καιρό μόνο που αυτή τη φορά πήρα και βοηθό! Την καινούρια μου Canon EOS D1000! Πολύ, μα πάρα πολύ καιρό την ήθελα και έγινε πια μέλος της οικογένειάς μας! Κλικάρω σαν παλαβή! Αποφάσισα να την παίρνω μαζί μου όπου πηγαίνω για μερικές μέρες για να καταγράψω κάποια πράγματα που μου έχουν κάνει εντύπωση από την Αθήνα. Κάποια ήταν εκεί όταν μεγάλωνα και δεν είχα δώσει ποτέ σημασία. Κάποια με κάνουν να χασκογελώ γιατί είναι η δική μου Αθήνα. Κάποια άλλα είναι η Αθήνα ΜΟΥ του 2008-2010.

Νο 1

ΠΕΖΟΙ ΠΙΕΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΤΕ!!!!

Πολύ προσεκτικά, έχει σβηστεί το δέυτερο ποδαράκι του Π στις περισσότερες διαβάσεις της Αθήνας!  Χασκογελάω κάθε φορά που περνάω διάβαση. Πόσο μα πόσο αληθινό είναι ! ! ! !

Έχω στο μυαλό μου εικόνα παρέας στην εφηβεία τύπου emo να το έχουν βάλει στόχο ζωής να σβηστεί τούτη εδώ η μαγγουρίτσα σε τούτο εδώ το Π! Η δική τους επανάσταση! Τους φαντάζομαι να τρέχουν από φανάρι σε φανάρι με το σουγιά στο χέρι!

ΥΓ. αυτή τη φωτό την αφιερώνω στη ΜΑΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ με μία ευχή: να συνεχίσεις! Είναι πίσω σου όλη Ελλάδα, γιατί όλη η Ελλάδα έχει παιδιά.

Written by gaitanaki (eliza)

Σεπτεμβρίου 7, 2010 στις 10:35 πμ

Αναρτήθηκε στις Αθήνα, Με το τρίτο μου μάτι

2 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Σ’ ευχαριστώ καλή μου! Μου έφτιαξες τη μέρα! 😀

    mamastodromo

    Σεπτεμβρίου 11, 2010 at 2:49 πμ

    • χαίρομαι! Είδα για τη συνάντηση και λυπήθηκα. Μη το βάλεις κάτω. Η καταγραφή που ξεκίνησες είναι πολύ σημαντική. Μετά ίσως να μπορέσει να γίνει και κάποια κίνηση πιο επίσημη στις αρχές με όλο το υλικό?

      gaitanaki

      Σεπτεμβρίου 13, 2010 at 10:38 πμ


Σχολιάστε

