γαϊτανακι

Με το τρίτο μου μάτι ΙV

3 Σχόλια

Θυμάμαι παιδί τα λουλουδάδικα στο Σύνταγμα. Είχαν άπειρα λουλούδια! Μας έσερναν οι γονείς μας να προλάβουμε…όλο και κάτι είχαμε να προλάβουμε.

Όποτε περνάω αναρωτιέμαι τι γίνανε. Γιατί έμεινε μονάχα ένα. Ποτέ δε ρωτώ γιατί φοβάμαι ότι η απάντηση θα με νευριάσει και θα με στεναχωρήσει και ήδη είναι πολλά σε τούτη τη πόλη που μου προκαλούν αυτά τα συναισθήματα. Γιατί την αγαπάω την Αθήνα. Είναι μια άσχημη, δύστροπη γυναίκα παλιά αριστοκράτισσα. Αλλά πάνω απ’όλα είναι το πατρικό μου. Αυτό ποτέ δεν θα αλλάξει. Δεν θα μπορέσει να μου το πάρει κανένας.

Written by gaitanaki (eliza)

Σεπτεμβρίου 14, 2010 στις 9:17 πμ

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. αυτά που βλέπει το τρίτο σου μάτι, αλλά και ο τρόπος που τα βλέπει, μ’ αρέσουν πολύ!

    mpompires

    Σεπτεμβρίου 14, 2010 at 10:03 πμ

  2. Λείπει η ποίηση πια απ΄την πόλη. Η γραφειοκρατία της Βουλής τα φαγε λάχανο τα ανθοπωλεία!

    newagemama

    Σεπτεμβρίου 14, 2010 at 12:22 μμ

  3. και εγώ το ίδιο κάνω πια. δεν ρωτώ γιατί δεν θα μου αρέσει η απάντηση

    florentiab

    Σεπτεμβρίου 16, 2010 at 8:25 πμ


Σχολιάστε

