γαϊτανακι

Με εστία την ΑΘΗΝΑ μας!

3 Σχόλια

Καταρχάς, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Athensville που επέλεξε το Γαϊτανάκι σαν το μπλογκ της προηγούμενης εβδομάδας!

Με αφορμή αυτό το γεγονός και μιλώντας με διάφορους γνωστούς και φίλους συνειδητοποίησα πως α) οι φίλοι μου δεν είναι στο internet τόσες ώρες όσες είμαι εγώ! και β) ως εκ τούτου δεν γνωρίζουν για το Athensville αλλά ούτε και για τους Atenistas.

Δεδομένο ότι είμαι κι εγώ παιδί του κέντρου της Αθήνας έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία σε αυτό το θέμα. Ναί, ονειρεύομαι κι εγώ ένα ρετιρέ στο Λυκαβηττό με θέα! Το έλεγα σε ένα φίλο κάποτε και με κοίταζε σαν να ήμουν τρελή! «Με θέα τι; το μπετό;» Μου είπε και γέλασα γιατί τα δικά μου μάτια έχουν μάθει να βλέπουν πέρα από το μπετό.

Το Athensville φωτογραφίζει, μεταφορικά και μη, την Αθήνα μας χωρίς να ωραιοποιεί καταστάσεις αλλά ούτε και με απαισιοδοξία.

Atenistas είμαστε όλοι μας!

«Μια ανοιχτή κοινότητα πολιτών της Αθήνας που αγαπάνε την πόλη τους και πιστεύουν ότι ο συμβιβασμός με τις πιο προβληματικές της πλευρές διαιωνίζει έναν φαύλο κύκλο…»

Οι Atenistas μας καλούν όλους μας να σηκώσουμε τα μανίκια και να βοηθήσουμε την πόλη μας μέσα από διάφορες δράσεις. Τελευταία τους ενέργεια ήταν το περασμένο Σάββατο όταν με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μετακίνησης μαζευτήκανε στο κέντρο και με αριθμημένα χαρτιά βαλθήκανε να μετρήσουν τα εμπόδια που παρουσιάζονται για τους πεζούς στο κέντρο της Αθήνας. Τα χαρτιά τελείωσαν, τα εμπόδια όχι!

Ήθελα πολύ να σας ενημερώσω, για τη δράση αυτή, πριν το Σάββατο για να συμμετέχουμε όλοι μας, αλλά ο Δίας ερωτοτρόπησε (για να το πω ευγενικά), είχε και ανάδρομο Ερμή και εν πάση περιπτώσει «λόγω τεχνικών δυσκολιών το πρόγραμμά μας αναβλήθηκε», όπως έλεγε κάποτε η ΕΡΤ και ψάχναμε με τον αδερφό μου τα λεξικά για να δούμε αν το «αναβλήθηκε» σήμαινε ότι θα το παίξουν άλλη στιγμή ή αν δε θα το παίξουν ποτέ! Εμείς το παίξαμε!

Written by gaitanaki (eliza)

Σεπτεμβρίου 20, 2010 στις 10:47 πμ

Αναρτήθηκε στις Αθήνα, Μονόλογοι

Tagged with , ,

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nα κάτι καινούργιο και δημιουργικό. Αν και φαν της Αθήνας παρότι γκρινιάζω γι΄ αυτήν δεν είχα ακούσει για τους atenistas!

    newagemama

    Σεπτεμβρίου 20, 2010 at 1:53 μμ

  2. σ’ ευχαριστώ για τα καλά λόγια και για το athensville, και εκ μέρους των atenistas για την προσπάθεια μας.
    Σε περιμένουμε ε;

    athensville

    Σεπτεμβρίου 21, 2010 at 10:18 πμ

  3. όσο είμαι εδώ ναι! δε μου μένουν πολλές βδομάδες όμως μέχρι να φύγω για άλλη πρωτεύουσα. Ότι μπορώ να κάνω όμως και διαδικτιακά θα γίνει.

    gaitanaki

    Σεπτεμβρίου 21, 2010 at 10:25 πμ


Σχολιάστε

