γαϊτανακι

εδώ Λονδίνο (επιτέλους)

5 Σχόλια

σε ένα καναπέ χουρχουλιάρικο, σε μια σοφίτα ανακαινισμένη κάπου κοντά στο ποτάμι. Έχω ξυπνήσει νωρίς, πολύ νωρίς με ένα τραγούδι στο μυαλό μου να ηχεί σαν να το άκουγα μέσα στον ύπνο μου….

ΧΑΡΑ ΜΟΥ!

Σας το δίνω ενώ σκέφτομαι πως σε λίγο θα ξυπνήσω τον άντρα μου και θα τον βάλω να με χορέψει και ενώ θα μιλάμε για το γιό μας, ξανά, ο οποίος δεν ήρθε μαζί μου τούτη τη φορά. Σύντομα όμως, πολύ σύντομα θα ενωθούμε πάλι και θα ηρεμήσει τούτη εδώ η κλώσα (mother hen που με λέει και η κουνιάδα μου) αφού θα έχει την οικογένειά της πάλι μαζεμένη.

Καλημέρα! Βάλτε το δυνατά και σηκωθείτε!

ΥΓ. Για τον Αλιάγα δε δέχομαι κανένα σχόλιο εκτός αν είναι θετικό αφού και πατριωτάκι είναι και τον έχω δεί άπειρες φορές αρματωμένο καβαλάρη να ακολουθεί της Αγ. Αγάθης στο χωριό μου!

Written by gaitanaki (eliza)

Σεπτεμβρίου 26, 2010 στις 9:07 πμ

Αναρτήθηκε στις Λονδίνο, Μονόλογοι

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. ελπίζω αυτό το «σύντομα» να γίνει πιο σύντομα

    florentiab

    Σεπτεμβρίου 27, 2010 at 7:51 πμ

  2. σ’ευχαριστώ! πιστεύω στις ευχές, πιάνουν! 😉

    gaitanaki

    Σεπτεμβρίου 27, 2010 at 11:37 πμ

  3. Μου λείπεις ήδη!!!!….
    Καλή μου…σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σου πάνε όλα μα όλα καλά και ακόμα καλύτερα!

    Φιλάκια

    Olga

    Σεπτεμβρίου 27, 2010 at 2:03 μμ

  4. ωραία η εικόνα του χουχουλιάσματος στον καναπέ. Μήπως έπινες και τσάι;
    Για τον Αλιάγα, πάντα, μόνο καλά σχόλια!!Δεν το ήξερα το τραγούδι, θα βάλω κι εγώ τον hubs να με χορέψει!! 🙂

    Biberologio

    Σεπτεμβρίου 29, 2010 at 5:51 μμ

  5. καφέ ελληνικότατο! κάποια πράγματα δεν κόβονται! 😉

    gaitanaki

    Σεπτεμβρίου 30, 2010 at 10:34 πμ


Σχολιάστε

