γαϊτανακι

H επιστροφή

8 Σχόλια

(φωτό από εδώ)

Το να μένεις Λονδίνο, να κυκλοφορείς με ζακέτα και αδιάβροχο και ξαφνικά να πετάς στη Μεσόγειο για διακοπές όπου  κυκλοφορείς με σαγιονάρα και αντιλιακό, μπερδεύει τον εγκέφαλο.

Το να μένεις Ελλάδα, όμως, να κυκλοφορείς με σαντάλια, αμάνικό και αντιλιακό και ξαφνικά να πηγαίνεις Λονδίνο έχει ένα μόνο αποτέλεσμα, κρύωμα!

Kαι ανάμεσα από τα φτερνίσματα και το βήχα, βρίσκω ενέργεια να αθλήσω τη γκρίνια μου: «εγώ δεν ήθελα τέτοια ζωή, πήγαινε-έλα! εγώ ήθελα το αγόρι μου να με ανεβοκατεβάζει στα ΒΠ για καφέ το χειμώνα και παραλιακή το καλοκαίρι!» (σημ. αυτή είναι και ατάκα που είχα πεί στον άντρα μου πριν από 10 χρόνια όταν πρωτογνωριστήκαμε και είχε κουβαληθεί ο άνθρωπος από την άλλη άκρη του κόσμου για να με βρεί, φοιτητές ακόμα. Είμαι ρομαντικός τύπος τί να πω!)

Written by gaitanaki (eliza)

Οκτώβριος 5, 2010 στις 10:36 πμ

Αναρτήθηκε στις Μονόλογοι

8 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Καταπληκτικό!
    Μόλις έφτασα κι εγώ στο μουντό Λονδίνο με τον καλό μου που έχει δουλειές και απολαμβάνω την υπέροχη μουντίλα (ε, ναι είμαι από αυτές!)
    Γελάω με αυτά που γράφεις γιατί κι εγώ στην ιδέα ότι μπορεί να έρθουμε εδώ μόνιμα, αργά ή γρήγορα, μου προκαλεί παρόμοια συναισθήματα… Κάθε βοήθεια και συμβουλή ευπρόσδεκτη 🙂

    Να έχεις μία όμορφη -ψιλογκρίζα- μέρα και γρήγορα περαστικό το κρύωμα.

    efal

    Οκτώβριος 5, 2010 at 11:12 πμ

    • δεν σε είχα πετύχει! καλωσόρισες στη μπλογκόσφαιρα! Μια μαμά 35+ είναι και η τυπική Λονδρέζα επαγγελματίας-μαμά!
      Εύχομαι να δεις όσα πιο πολλά μπορείς από Λονδίνο αυτή τη φορά! Σημείωσε αν προλάβεις την έκθεση Gauguin στη Tate Modern, είναι η πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια που έρχεται Βρετανία!

      gaitanaki

      Οκτώβριος 5, 2010 at 1:00 μμ

  2. Φοβερή ατάκαι αυτή με τα ΒΠ και τη παραλιακή! Μουντό ξεμουντό, μια δόση από Λονδίνο την ήθελα τώρα. Κυρίες μου ζηλεύω! Με κούρασε κάπως η ηλιοφάνεια της Αθήνας, θέλω γκρίζο και βροχή (για λίγο) για να στρώσω!

    newagemama

    Οκτώβριος 5, 2010 at 12:00 μμ

    • Κορίτσια, σας μπερδεψα! ξαναγύρισα Ελλάδα προχτές αφού δρομολόγισα τα διαδικαστικά στο Λονδίνο και είδα τον άντρα μου και τώρα είμαι με το γιο Αθήνα για 1 και τελευταίο μήνα. Αρχές Νοεμβρίου φεύγω για μόνιμα! Οπότε να ξέρετε ότι η γκρίνια θα συνεχιστεί για λίγο ακόμα μέχρι να ηρεμήσουμε σαν οικογένεια κάτω από μια κοινή στέγη!

      gaitanaki

      Οκτώβριος 5, 2010 at 1:28 μμ

  3. επιτέλους άλλη μια ρομαντική ψυχή…..

    florentiab

    Οκτώβριος 5, 2010 at 3:53 μμ

  4. Καλή τύχη με όλα!!!

    popelix

    Οκτώβριος 7, 2010 at 6:26 μμ


Σχολιάστε

