γαϊτανακι

Μια ξεχωριστή βάφτιση

24 Σχόλια

UPDATE: Η φιλενάδα μου μου έστειλε, επιτέλους το πατρόν για τις μπομπονιέρες και σας το παραθέτω!
Οπλιστείτε τα βελονάκια σας και ανοίξτε το PDF αρχείο. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Μπομπονιέρα Ζακετάκι

…………………..
Θέλω να μιλήσω για μια βάφτιση που έγινε.Είμαι περίεργη σε μερικά πράγματα. Δεν μου αρέσει να πηγαίνω σε γάμους και βαφτίσια απλά για το κοινωνικό της υπόθεσης, όχι ότι εγώ έχω καταφέρει να βρω ισορροπία σε αυτό όλο αυτό το παιχνιδάκι! Γι αυτό και δεν το κάνω θέμα. Συνήθως απλώς στέλνω κάτι «για το καλό» και αισθάνομαι οκ. Ειδικά όταν αλλάζεις πόλη/χώρα σχετικά συχνά γίνεται αναγκαίο να κρατάς μονάχα τις φιλίες που σε γεμίζουν. Παρόλ’αυτά έχουμε πάει σε διάφορους γάμους και βαφτίσια και πάντα χαίρομαι το γεγονός. Δυό τρείς φορές όμως μου έχει τύχει να το χαρώ πολύ και εγώ η ίδια σαν καλεσμένη!

Ήταν οι μπομπονιέρες, όλες (250!) με βελονάκι από το χέρι της μαμάς και της θείας, πραγματικά ΑΠΙΘΑΝΕΣ………….

…ήταν τα γλυκάκια από τα χεράκια της μωρομάνας (άλλα 250)…

…ήταν η καλή παρέα, το απλό κλίμα, το ουσιαστικό χαμόγελο στα πρόσωπα των γονιών αλλά και το ότι μας τίμησαν, εμάς τους φίλους τους, με βραδινό παρτάκι σπίτι τους, ξεχωριστά από το συγγενολόι…..

…ήταν μια πολύ όμορφη μέρα…τη μέρα που βαφτίστηκε ο Α.

Να λοιπόν πώς μπορούμε να κάνουμε ένα γεγονός ζεστό και ουσιαστικό πέρα από το τυπικό! Όσο για το πατρόν για τις μπομπονιέρες όποια επιθυμεί ας επικοινωνήσει μαζί μου να τη φέρω σε επαφή με την δημιουργό.

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ !

24 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Είναι η πιο όμορφη και … ζεστή μπομπονιέρα που έχω δει ποτέ! Και εγώ, σαν λάτρης του diy, έφτιαξα τις μπομπονιέρες για το γάμο μου και για τα βαφτίσια του γιου μου και πραγματικά, κουράστηκα αλλά ένιωσα υπέροχα. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες το γεγονός μαζί μας 😉

    popelix

    Οκτώβριος 20, 2010 at 3:50 μμ

  2. Mα είναι καταπληκτικά, μου αρέσουν τόσο πολύ! Και αν το σκεφτεις είναι μια πολύ καλή ‘μπίζνα’ 😉

    Penelope

    Οκτώβριος 20, 2010 at 6:26 μμ

    • το λέω συνέχεια στη φιλενάδα μου αλλά δεν το έχει πάρει απόφαση ακόμα. Να δούμε στο μέλλον!

      gaitanaki

      Οκτώβριος 20, 2010 at 10:18 μμ

  3. Πανέμορφες!
    Κι εγώ στο γάμο μας τις έφτιαξα solo, αλλά τόσο ιδιαίτερες και «ζεστές» δεν ήταν. Εξάλλου στα βαφτίσια νόμίζω η δημιουργικότητα χτυπάει κόκκινο.
    Και εις άλλα με -εξίσου μεγάλη- δημιουργικότητα και φαντασία 🙂

    υ.γ. Συμφωνώ απόλυτα και ας μην αλλάζω χώρες συχνά. Παρουσία σε Βαφτίσια και Γάμους μόνο σε αυτούς που αγαπάμε για να μην καταντάμε γραφικοί και λουζόμαστε αυτά που κοροϊδεύουμε (τα τυπικά «αχ κι εσείς εδώ…» τύπου).

    efal

    Οκτώβριος 20, 2010 at 6:29 μμ

  4. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!τΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΠΛΕΚΤΑ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΒΑΠΤΙΣΗ!

    yogamamagr

    Οκτώβριος 20, 2010 at 9:40 μμ

  5. Πολύ μερακλίδικο, μπράβο!

    newagemama

    Οκτώβριος 21, 2010 at 9:26 πμ

  6. πολύ ωραίες μπομπονιέρες! και έξω από τα συνηθισμένα. να τους ζήσει!

    florentiab

    Οκτώβριος 21, 2010 at 10:20 πμ

  7. Καλημερα,πολυ ομορφες οι μπομπονιερες,να το χαιρεστε το μωρακι σας.Θα ηθελα να μαθω καποια στιγμη τη δημιουργο.Μπραβο σε ολους!!!!!!

    nadia

    Οκτώβριος 21, 2010 at 11:33 πμ

  8. τέλειες μπομπονιέρες! πολύ πρωτότυπες! είναι και πολύχρωμες!

    Biberologio

    Οκτώβριος 21, 2010 at 5:46 μμ

  9. Απλά υπέροχες μπομπονιέρες, συγχαρητήρια στις χρυσοχέρες που τις έφτιαξαν!!!

    Vassiliki

    Οκτώβριος 22, 2010 at 11:28 πμ

  10. Η συγκεκριμένη μωρομάνα, την οποία έχω την χαρά να έχω ως αδερφική φίλη, είναι άξια σε όλα της. Με το καλό και στη μπίζνα!

    Ευχαριστούμε γαϊτανάκι που τις ανέβασες!

    aqua

    Νοέμβριος 21, 2010 at 9:26 μμ

  11. ΤΕΛΕΙΕΣ…!

    NANSY

    Φεβρουαρίου 11, 2011 at 7:16 μμ

  12. Είναι υπέροχες. Φαντάζομαι οτι θα είμαι η 100η που ζητάει το πατρόν. Αν θα θέλατε να μου το στείλετε θα ήμουν ευγνώμων. Να σας ζήσει ο Α. Ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές.

    Ρουμπίνη

    Δεκέμβριος 5, 2011 at 8:37 μμ

  13. Εξαιρετική δουλειά! Πως μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με την κυρία που τις έφτιαξε να συζητήσουμε γιατί ενδιαφέρομαι?

    ευχαριστώ πολύ

    Kalliopi

    Ιανουαρίου 19, 2012 at 5:07 μμ

  14. tha mporouses na m stileis se parakalo polu to patron??? to mail m eine dzwhg1@hotmail.com
    se euxaristo!!

    gio

    Ιουνίου 8, 2012 at 4:36 μμ

  15. Ενδιαφέρομαι και εγω για το πατρόν αν είναι δυνατόν Ελίζα ή όποια άλλη φίλη έχει την καλοσυνη να μου το στείλει – προωθήσει. Θα βαφτίσω τη μπέμπα μου μες το Καλοκαίρι και πρέπει από τώρα σιγα σιγά να αρχίσω να φτιάχνω!Το mail μου είναι eirini358tsar@yahoo.gr. Ευχαριστώωωωωωω!!!!!!!!!!

    Ειρήνη

    Απρίλιος 30, 2013 at 5:45 μμ

    • Ειρήνη, είσαι τυχερή!!!! Μου το είχε στείλει πριν κάτι μέρες και θα το ανέβαζα με την πρώτη ευκαιρία και αυτή είσαι εσύ λοιπόν! Το ενσωματώνω στο άρθρο!

      gaitanaki (eliza)

      Απρίλιος 30, 2013 at 9:03 μμ

  16. Ελίζα χίλια ευχαριστώ!!!Θα αρχίσω να φτιάχνω από τώρα ζακετάκια – μπομπονιέρες!! Να’ σαι καλά κι εσυ και η δημιουργός!

    Ειρήνη

    Μαΐου 12, 2013 at 10:52 πμ

  17. Καλημερα υπέροχες η μπομπονιέρες πραγματικά !!! Μπράβο τους..θα μπορούσατε να μου στείλατε κ μενα το πατρόν ?mananakal@hotmail.com

    Manana

    Σεπτεμβρίου 6, 2015 at 8:05 πμ

    • Γειά σου, το πατρόν το έχω βάλει πάνω πάνω στο άρθρο εκεί που λέει update για να το βρίσκετε όλες. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

      gaitanaki (eliza)

      Σεπτεμβρίου 8, 2015 at 5:01 μμ

  18. Δυστυχώς ειναι στα αγγλικά κ δεν μπορω να μεταφράσω καν 😦

    Manana

    Σεπτεμβρίου 12, 2015 at 4:25 μμ


Σχολιάστε

