γαϊτανακι

Ο γαλατάς

11 Σχόλια

Γράφω τώρα μετά από μέρες και έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας αφού πέρασα 10 υπέροχες μέρες κάνοντας ουσιαστικά το γύρο της Βρετανίας βλέποντας συγγενείς, φίλους και καινούριες μωρουδιακές φατσούλες, χιόνι, χίονι και πάρα πολύ χιόνι!

Για κάποιο λογο όμως νομίζω πως πιο χρήσιμο θα ήταν να μοιραστώ μαζί σας το θέμα με το γαλατά!


Εδώ στην Βρετανία ο γαλατάς είναι μια δουλειά πολύ συνηθισμένη. Είναι ένας κυριούλης που έχει επενδύσει σε ένα αυτοκίνητο με ψυγείο το οποίο συνήθως είναι ηλεκτρικό για να μην έχει πολλά έξοδα αφού δεν τον ενδιαφέρει να ανεβάζει ταχύτητες. Τρείς φορές την εβδομάδα πηγαίνει πορτα πόρτα και μπορείς να του παραγγείλεις γάλα, πορτοκαλάδες και ίσως και ψωμί. Είναι ένα πολύ παλιό επάγγελμα που βοηθά όλους μας αφού πρωί πρωί έχεις τα βασικά για να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Ο άντρας μου εδώ και χρόνια λέει ότι είναι μεγάλη απώλεια από την Ελληνική καθημερινότητα και μάλιστα απειλεί όταν συνταξιοδοτηθεί να γίνει ο γαλατάς ενός νησιού κάπου στο Αιγαίο. (στο ίδιο όνειρο εγώ τριγυρνάω με το παρεό μου και το μαγιό μου στην πανακριβη κατοικεία μας. Άμα ταιριάζεις βρε παιδάκι μου…)

Το θέμα μου με τον γαλατά της περιοχής μας και ο ενθουσιασμός μου είναι ότι ο τύπος που το έχει, έξισε το κεφαλάκι του, και έκανε τη διαφορά! Έφερε την όλη διαδικασία ON LINE !!! Μπαίνω στη σελίδα του (milk&more) αργά το βράδυ και βάζω πχ και αυγά που δεν έχουμε και τσούπ! Το πρωί είναι στην πόρτα μου!  Έχω κανονίσει γάλα τρεις φορές την εβδομάδα, έχει βάλει και direct debit οπότε δεν χρειάζεται καν να βρίσκω ψιλά πρωί πρωί. Στο τέλος του μήνα τα παίρνει από το λογαριασμό μου κατευθείαν. Το βασικό είναι ότι πάντα ο πρωινός μου καφές έχει γάλα και το παιδί πάντα έχει ψωμί για το βουτυρόμελό του! Σας λέω έχω εξτασιαστεί!

Και σας το μεταφέρω για πολλούς λόγους. Καταρχάς, σαν μια ιδέα για επιχείρηση στην Ελλάδα. Και σας θυμίζω ότι ο ΟΑΕΔ μόλις ξεκίνησε την 3 δόση του ΕΣΠΑ για νέες επιχειρήσεις. Αξιοποιήστε την! Μέσα στο οικονομικό κλίμα που επικρατεί το 3ο ΕΣΠΑ μπορεί να αποτελέσει σανίδα σωτηρίας. Και υπενθυμίζω πως το ΕΣΠΑ τελειώνει μετά από αυτή τη δόση. Από εκεί και πέρα οι επιχειρηματίες θα πρέπει να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Αν νομίζετε πως  δεν θα δείτε διαφορά κάνετε λάθος. Αυτό που θέλω να υπογραμμίσω είναι την ιδέα του παίρνω ένα παλιό επάγγελμα και το φέρνω στον 21αιώνα. Σκεφτείτετο λίγο…..

Written by gaitanaki (eliza)

Δεκέμβριος 20, 2010 στις 1:24 μμ

11 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Very smart….indeed!

    philos

    Δεκέμβριος 20, 2010 at 1:28 μμ

  2. Λατρεύω αγγλικό γάλα!
    Είμαστε πάλι για λίγες μέρες στο Λονδίνο και το έχω «τσακίσει»… τελικά κάτι έχει το χορτάρι εδώ και είναι τόσο νόστιμο;;;

    Η ιδέα σου- όπως πάντα εξαιρετική- αλλά μήπως σου διέφυγε ο παράγοντας ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ (ΡΑ) της Αθήνας; Όπου για να εξυπηρετήσει ο δύσμοιρος milk-man θα πρέπει να βρει πάρκινγκ σε δύσβατες γειτονιές, να περιμένει ασανσέρ με τις ώρες, να ξέρει ότι κάποιος «καλός» γείτονας από τις δίπλα πόρτες ΔΕ θα τσουρνέψει (τι chic!) το γάλα του γείτονά του και πάει λέγοντας…

    Είμαι μια σκατοκαχύποπτη, το ξέρω, αλλά δυστυχώς την έχω ζήσει την ελληνική καφρίλα στο πετσί μου έχοντας ζήσει 15+ χρόνια σε πολυκατοικίες… Μόνο όταν έχεις μονοκατοικίες «παίζει» το σενάριο του γαλατά/ milk-man οπότε εκεί πια μιλάμε και για άλλες συνοικίες/ Δήμους και κάπως μειώνουμε το αγοραστικό κοινό, n’est-ce pas?

    Πω πω το γείωσα το θεματάκι σου και δεν το ήθελα ΚΑΘΟΛΟΥ! Εγώ αγαπώ Αγγλία, γαλατάδες και ό,τι ποστάρεις!!! Να΄σαι καλά που είσαι «εκεί!»

    χχχ
    μερι κριστμας !!!

    efal

    Δεκέμβριος 20, 2010 at 1:47 μμ

    • Όντως κάτι έχει το γάλα εδώ και είναι πολύ νόστιμο! Τον παράγοντα πολυκατοικεία τον έχω σκεφτεί και ζήσει. Μεγαλωμένη στο κέντρο της Αθήνας δεν έχεις πολλές επιλογές. Είναι όμως κάτι κάτι που θα πρέπει να το λύσει όποιος αναλάβει τέτοια δουλειά. Πάντως και εδώ όταν έμενα σε πολυκατοικεία μας φέρνανε γάλα. Συνήθως μας χτυπούσαν το κουδούνι και για να είμαστε σίγουροι ότι είιμαστε εκεί το είχαμε κανονίσει για Σάββατο. Φαντάζομαι πάντως τέτοιο σέρβις θα λειτουργούσε καλά με είδη περιπτέρου πχ τσιγάρα.

      Ήθελα να σου απαντήσω που με ρώτησες για εκθέσεις πήρε το μάτι μου Van Gogh, αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω γιατί έλειπα. Ρείξε μια ματιά στο viewlondon.co.uk που θα τα έχει αναλυτικά. Αγαπημένο είναι το barbican και από πλευράς Αρχιτεκτονικής δηλαδή που ξέρω σε ενδιαφέρει. Κοίτα εδώ http://www.barbican.org.uk/music/series.asp?id=892

      Αυτά για τώρα! Ελπίζω να περάσεις όμορφα! Εγώ ακόμα ξεπακετάρω…

      gaitanaki

      Δεκέμβριος 20, 2010 at 2:36 μμ

    • και ειδικά αν μπορέσεις να πας στο last night of the Proms (http://www.barbican.org.uk/music/event-detail.asp?ID=11159) θα πάρεις εικόνα Βρετανών στο φούλ! Αν πας γράψε ποστ γιατι θα ήθελα να δώ τις εντυπώσεις σου!

      gaitanaki

      Δεκέμβριος 20, 2010 at 2:39 μμ

  3. Πολύ προχωρημένος ο γαλατάς σας. Μικρές ιδέες για μεγάλες επαγγελματικές αλλαγές.
    Τώρα τις γιορτές φοράει και το αγιοβασσιλιάτικο σκουφάκι της φωτογραφίας του σάιτ άραγε;
    Χαιρόμαστε να διαβάζουμε για εικόνες και συνήθειες της χώρας που ζεις.

    Διόνα

    Δεκέμβριος 20, 2010 at 9:09 μμ

  4. what a great idea!

    newagemama

    Δεκέμβριος 21, 2010 at 10:13 πμ

  5. «Ο άντρας μου εδώ και χρόνια λέει ότι είναι μεγάλη απώλεια από την Ελληνική καθημερινότητα και μάλιστα απειλεί όταν συνταξιοδοτηθεί να γίνει ο γαλατάς ενός νησιού κάπου στο Αιγαίο. (στο ίδιο όνειρο εγώ τριγυρνάω με το παρεό μου και το μαγιό μου στην πανακριβη κατοικεία μας. Άμα ταιριάζεις βρε παιδάκι μου…)»
    χαχαχαχα μου έφτιαξες τη μέρα!

    κάθε μέρα που περνάει στην μαύρη από διάθεση Ελλάδα σας ζηλεύω όλο και περισσότερο!!!

    florentiab

    Δεκέμβριος 21, 2010 at 10:17 πμ

    • αχ μη με ζηλεύεις! αλήθεια, the grass is always greener on the other side.
      Χιούμορ χρειάζεται. Λίγο παραπάνω γέλιο με τα άγχη μας. 😉

      gaitanaki

      Δεκέμβριος 21, 2010 at 12:17 μμ

  6. Εύγε gaitanaki μου!
    Thanks for the tips τελικά ξεποδαριαστήκαμε στο μαγικό και τόσο Christmas-y Covent garden, είδαμε και μία ωραία παράσταση (Onassis @ Novello Theatre) φάγαμε υπέροχα (@The Cote, Tavistock Str.) και είδαμε και το The Tourist στη Leicester Sq. σαν καλά τουριστάκια!!!

    Όχι δεν είμαστε, αλλά έχοντας ζήσει ως φοιτητές προ 15ετίας στην Αγγλία, θελήσαμε να κάνουμε λίγο φοιτητική ζωή βλέπεις, σαν 20χρονα και το καταευχαριστηθήκαμε!

    Συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ για πρωινό κρουασάν και καφέ το Le Pain Quotidienne στο Covent Garden (μέσα στη στοά με τα υπέροχα μαγαζάκια, θα το δεις, ξεχωρίζει από την αισθητική του που θυμίζει παλιό, γαλλικό φούρνο στην Provence!).
    Περάσαμε υπέροχα και ναι γυρίσαμε στην Αθήνα που δεν είναι μαύρη λόγω του ότι είναι μια άλλη χώρα (από την Αγγλία εννοώ) αλλά γιατί οι άνθρωποι εδώ έχουνε γίνει απίστευτα ΜΙΖΕΡΟΙ και ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΔΕΣ!!!

    (by the way στο Λονδίνο πολύ τους χάρηκα στα lunch break τους στο Canary Wharf να γελάνε και να πίνουν το τσάι τους με όρεξη και κάθε βράδυ έξω να γελάνε και να πίνουν τα ποτά τους!)…

    efal

    Δεκέμβριος 23, 2010 at 3:26 πμ

  7. […] από το ενδιαφέρον που προκάλεσε το ποστ του Γαλατα (κάνtε κλικ εδώ αν δεν το διαβάσατε) και επειδή καταλαβαίνω πως πολλοί από εσάς ψάχνεστε […]

    #01 TOY LIBRARY « γαϊτανακι

    Φεβρουαρίου 2, 2011 at 10:50 πμ

  8. […] πιστεύω θα μπορούσατε να έρθουν στην Ελλάδα όπως ο Γαλατάς, το Toy Library και η Childminder . Εγώ σας τις περιγράφω κι εσείς […]

    #03 House Swap! « γαϊτανακι

    Απρίλιος 11, 2011 at 7:17 μμ


Σχολιάστε

