γαϊτανακι

On Royal News

5 Σχόλια

Κάποια στιγμή μές τις γιορτές πήγαμε σε συγγενικό μας σπίτι να δούμε, επιτέλους μετά από 2 χρόνια, κάτι ξαδέρφια. Είμασταν ακόμα στον πυρετό της μετακόμισης και όλα γυρίσαν στο μυαλό μου. Αυτά που έπρεπε να γίνουν, αυτά που γίνανε και αυτά που έπρεπε να τακτοποιηθούν άμεσα. Έβλεπα και πολύ κόσμο εκείνες τις μέρες και κάπως είχαν γίνει όλα μπλαζέ στα μάτια μου. Μπαίνοντας στο σπίτι είχα στο ένα χέρι τα δώρα για τα μικρά, στο άλλο ο μικρός μας. Το μυαλό μου ήταν στον γιό μου αφού ήμουν η «ασφάλειά του» με τόσα καινούρια πρόσωπα γι αυτόν. Βλέπω την 2χρονη μικρή ανηψιά του άντρα μου να με καρφώνει με το βλέμα της από μακριά. «Is that her, mummy?…. reeeeeeally her?!» την άκουσα να λέει.  «Yes, love» της έλεγε η μαμά της. » She thinks you are Princes Eliza from the fairytale» μου εξήγησαν! «She’s been more eager to meet you than father Christmas!»

Λίγο καθυστερημένη η στέψη, αλλά να’μαστε! Ακούς, μάνα? Ακούω να λες! Στα όπα όπα μ’έχουν! στοπ.

Written by gaitanaki (eliza)

Ιανουαρίου 26, 2011 στις 10:00 πμ

Αναρτήθηκε στις πανάσχετα, Μονόλογοι

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. ….ωραίο!!!…καλημέρα…

    dina

    Ιανουαρίου 26, 2011 at 11:51 πμ

  2. betty mou eisai apisteyth…to xeis omws…!xaxaxa

    eleftheria

    Ιανουαρίου 26, 2011 at 12:20 μμ

  3. your highness…

    florentiab

    Ιανουαρίου 28, 2011 at 10:52 μμ

  4. etsi bravo megaleia! haha

    Biberologio

    Ιανουαρίου 28, 2011 at 11:28 μμ


Σχολιάστε

