γαϊτανακι

Κολλήματα: Αγ.Βαλεντίνου

7 Σχόλια

Ναι, έρχεται. Ναι, πολλοί από εμάς είμαστε κυνικοί. Δεν λέω ότι δε μου αρέσει. Με συμφέρει. Όλα τα media λειτουργούν για πάρτη μου! Ξέρω ότι όπου σταθεί και όπου βρεθεί ο καλός μου θα το πάρει το μηνυματάκι! Μια κάρτα, δυό λουλούδια θα φτάσουν στα χέρια μου! Στην Αμερική, ακούω, είναι η μέρα αγάπης για όλους. Λες «Happy Valentines» σε φίλους, και όσους βλέπεις εκείνη την ημέρα. Ωραίο κι αυτό. Όταν όμως είδα αυτά τα αυτοκολλητάκια γέλασα τόσο πολύ!!! Κατεβάστετα από εδώ, είναι δωρεάν, τυπώστε σε αυτοκόλλητο και κολλείστε άφοβα! Γελάστε με την έκφραση του δικού σας όταν δεί όλο το σπίτι με μηνυματάκια. Γιατί αγάπη είναι…να γελάς!

Σας φιλώ!

Πηγή: www.twigandthistle.com

Written by gaitanaki (eliza)

Φεβρουαρίου 3, 2011 στις 7:30 πμ

7 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. εξαιρετικό! θέλω κι εγώ!

    Σοφία (η θεία)

    Φεβρουαρίου 3, 2011 at 10:43 πμ

    • μπορείς να τα κατεβάσεις. Κάνε κλικ στο λινκ και τυπωσέτα. Αν το κάνεις στείλε φωτό να γελάσουμε!

      gaitanaki

      Φεβρουαρίου 3, 2011 at 2:01 μμ

  2. gaitanaki μου είσαι απίθανη!!!
    Θα το κάνω και θα ποστάρω :)))

    efal

    Φεβρουαρίου 3, 2011 at 4:30 μμ

    • τέλεια! κι εγώ! Ελπίζω με αφήσει ο μικρός να κάνω επιτέλους set up τον εκτυπωτη! περνάει φάση διεκδικησης μαμάς!

      gaitanaki

      Φεβρουαρίου 3, 2011 at 4:40 μμ

  3. Καλά κάνει ο μικρός!
    Με τέτοια μαμά… τον καταλαβαίνουμε 🙂
    (σε βρήκα και στο FB, ω τι χαρά!!!)

    efal

    Φεβρουαρίου 4, 2011 at 1:24 μμ

  4. Kala teleioooooo!moy eftiakse tin diathesh poy ta eida..exoyn typwthei kai fylaxtei sto syrtari.Eiste kai twitterikia?..tha sas psaksoyme hehe!

    MariaT

    Φεβρουαρίου 5, 2011 at 9:33 μμ


Σχολιάστε

