γαϊτανακι

Belle and Boo

5 Σχόλια

Η Mandy Sutcliffe είναι μια από τις αγαπημένες μου νέες δημιουργούς. Την παρακολουθώ εδώ και καιρό. Με ξεκουραζει να βλέπω τη δουλειά της. Εδώ και μερικά χρόνια έχει δημιουργήσει τους δικούς της φανταστικούς χαρακτήρες  και έχει βάλει τις ιστορίες τους σε βιβλία.

Η Belle είναι το κοριτσάκι με το καρεδάκι και ο Boo είναι το λαγουδάκι της.

Τελευταία κυκλοφορούν και αναμεσά μας, σε μαξιλάρια, και διακοσμητικά. Το στυλ της, όπως το περιγράφει η ίδια είναι A contemporary twist on vintage charm.. και μου ταιριάζει πολύ!

Τελευταία έχει βγάλει και στικερ για διακοσμητικά δωματίου. Θα τα βρείτε όλα εδώ.

Αυτό το ποστ είναι για εσένα, την νησιώτισσα, που είσαι εγκυούλα και θέλεις να φτιάξεις το δωμάτιο του μωρού σου, ξέρεις εσύ ποιά είσαι-σε σκέφτομαι και περιμένω νέα σου! Και μια συμβουλή, κάνε το δωμάτιο όπως αρέσει σε σένα γιατί εμένα από τώρα τα γούστα του γιού μου με κάνουν και ξεροκαταπίνω!!

φιλιά

Written by gaitanaki (eliza)

Μαρτίου 2, 2011 στις 11:14 μμ

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Είσαι ακριβώς μέσα στο μυαλό μου!!! Αυτές τις μέρες μόνο τη διακόσμηση του baby room σκέφτομαι κ εσυ πάντα μου δείχνεις κάτι καινούργιο! Να ξερα κ το φύλο καλά θα ήταν.. την άλλη βδομάδα (ελπίζω) να λυθεί η απορία κ θα αρχίσουν τα ανάλογα ψώνια!
    Σ´ ευχαριστώ κ για τις ιδέες κ για τις συμβουλές κ για τη σκέψη σου…..!!!!
    Την ανταποδιδω με όλη μου την αγάπη!

    Nisiwtissa

    Μαρτίου 3, 2011 at 12:59 πμ

  2. Συμφωνώ και συμπάσχω, ό,τι προλάβουμε γιατί δεν θα αργήσει να έρθει η εποχή που κακομούτσουνοι σούπερ ήρωες θα καταπιούν όλο το ντιζάιν των μαμάδων 😀

    Ο δεινόσαυρος με το αγοράκι είναι πολύ ωραίος! Θα κάνω μια νύξη να δω αν θα πάρει έγκριση!

    Διόνα

    Μαρτίου 3, 2011 at 9:24 πμ

  3. Αχ, Διόνα εσένα πόσο είναι ο μικρός και στα κάνει αυτά? εμένα είναι 2μιση και έχει κολλήσει σε ό,τι disney κυκλοφορεί! προσπαθώ να μη στραβομουτσουνιάζω μπροστά του, αλλά….το ΔΙΚΟ ΜΟΥ το παιδί????? ωωωω Θεεοι του Ολύμπου!

    gaitanaki

    Μαρτίου 3, 2011 at 10:25 πμ

    • Α! και Διόνα, ρείξε μια ματιά σε όλη τη συλλογή δυνοσαύρων! είναι πολύ καλή!!!

      gaitanaki

      Μαρτίου 3, 2011 at 10:27 πμ

    • Είναι 5,5 και νομίζω ότι μετά τα 3,5 περίπου ό,τι φοράει κάπα ή έχει διάφορες δυνάμεις γίνεται αμέσως ίνδαλμα. Ο ίδιος δε κυκλοφορεί πολλές φορές με πυτζαμάκια και μπέρτα Μπάτμαν, χαχα.

      Διόνα

      Μαρτίου 4, 2011 at 8:50 πμ


Σχολιάστε

