γαϊτανακι

Archive for 15 Απριλίου, 2010

το Μanual; πού είναι το Manual;

leave a comment »

αχ… τι καλά που θα ήταν να μπορούσαμε από την αρχή να επικοινωνούμε με λέξεις με το μωρό μας… βέβαια και τώρα που ο δικός μου έχει αρχίσει να μιλάει δεν βγάζω και πολύ νόημα η αλήθεια είναι! πόσα βράδια όμως τον κρατήσαμε και εγώ και ο άντρας μου, ειδικά στην αρχή, όταν εκείνος έκλαιγε και προσπαθούσαμε να μαντέψουμε τι έχει. Και με το τηλέφωνο του γιατρού μας πάντα κλειστό στις πιο κρίσιμες ώρες (που παρεμπιπτόντως τυχαίνει να είναι και οι πιο ακατάλληλες) ! Εμείς σαν νέοι γονείς βρήκαμε διάφορες λύσεις για να ενημερωθούμε.  Το ιντερνετ, τα βιβλία, τα περιοδικά σε συνδυασμό με λιγότερα ταμπού και περισσότερη ελευθερία επιλογής, οι νέοι γονείς μπορούν να κάνουν πιο συνειδητοποιημένες επιλογές.

Μερικά πράγματα που μας βοήθησαν:

1) αγοράσαμε την εγκυκλοπαίδεια του Παπαδάτου. Ακολουθεί το παιδί από την αρχή έως τα 5 του χρόνια και είναι αρκετά αναλυτική.

2) αλλάξαμε παιδίατρο, αυτός που μας έχει αναλάβει τώρα το σηκώνει ό,τι ώρα και να είναι (μπράβο του! Εγώ δεν θα το άντεχα)

3) σχετικές ιστοσελίδες:

Κυπριακή ιστοσελίδα που αναφέρεται στο παιδί αλλά και στην εγκυμοσύνη www.paidiatros.com

Το κέντρο παιδικής μέριμνας στο Γαλάτσι www.paidiatros.gr/

Έχοντας ζήσει στη Βρετανία χρόνια έχω μέσα μου την ανάγκη να δώ την σφραγίδα του δημόσιου φορέα σε ό,τι διαβάζω. Νομίζω είναι μια πιο ανεξάρτητη πηγή που, θεωρητικά, δεν κρύβει εμπορικά συμφέροντα στα πορίσματά της. Η ιστοσελίδα του Υπουργείο Υγείας στην Ελλάδα δυστυχώς δεν είναι τόσο οργανωμένη ώστε να δίνει συμβουλές Υγείας. Παρόλαυτά, έχω ανατρέξει συχνά στην ιστοσελίδα τους για να δω τα εφημερεύοντα Φαρμακεία. Είναι άπειρες που έχω βρεθεί με τις πιτζάμες και τα αθλητικά να τρέχω μέσα στο βράδυ για να βρω εφημερεύον Φαρμακείο! Γι’ αυτό λοιπόν ανατρέχω πολύ συχνά στο Βρετανικό Υπουργείο Υγείας που έχει πολύ οργανωμένη ιστοσελίδα και συγκεκριμένα εδώ.

Written by gaitanaki (eliza)

15 Απριλίου, 2010 at 11:18 πμ