γαϊτανακι

Archive for 26 Απριλίου, 2010

Επιλογές γέννας

leave a comment »

Έχω τέτοια χαρά σήμερα!

για να καταλάβετε το γιατί πρέπει να εξηγήσω κάποια πράγματα. Ήρθα στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2008 από το Λονδίνο με τον άντρα μου και τον 5μιση μηνών γιό μου μέσα στην κοιλίτσα μου. Σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και από το Λονδίνο ακόμα έψαχνα να βρω την άκρη στην Ελλάδα όσον αφορά στις επιλογές τοκετού εδώ. Προσπαθούσα δηλαδή να εφαρμόσω αυτά που μου είχανε πει στο νοσοκομείο του Λονδίνου οι γιατροί και οι μαίες. Ήταν σαν να μιλούσα άλλη γλώσσα! Δυσκολεύτηκα πολύ να συμβιβαστώ στην ιδέα ότι εδώ απλά κάνεις ότι σου πει ο γιατρός!

Σήμερα, λοιπόν, είμαι πολύ χαρούμενη που ανακάλυψα ότι μόλις μερικούς μήνες αφού γέννησα δημιουργήθηκε αυτή η ιστοσελίδα !

www.birthchoices.gr

Όλα μαζεμένα: τα δικαιώματά μας, επιλογές τοκετού (πλάνο τοκετού), σημαντικές ιστοσελίδες για τον τοκετό στην Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό αλλά και για το θηλασμό.

Το σωματείο «Εγκυμονώ-Γεννώ-Επιλέγω» συστήθηκε το Σεπτέμβριο του 2008 και αποτελείται από διάφορες γυναίκες. Θα ήθελα πολύ να πω πως είναι φορέας του Δημοσίου και ότι αποτελεί μέρος της δωρεάν περίθαλψης που δικαιούμαστε όλοι μας, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι. Αντίθετα το σωματείο είναι μια μη κερδοσκοπική προσπάθεια γυναικών που στόχο έχουν να καλύψουν το κενό αυτό της ενημέρωσης όσον αφορά στη γέννα, τον ερχομό του ανθρώπου σε αυτό το κόσμο.

Written by gaitanaki (eliza)

26 Απριλίου, 2010 at 9:31 πμ